امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روحانی، سجادی و ریاحی هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره «بهار»

خبرایران: اعضای هیات انتخاب بخش فیلم نهمین جشنواره ملی «بهار» معرفی شدند.
روحانی، سجادی و ریاحی هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره «بهار»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جشنواره، دکتر علی روحانی، کاوه سجادی حسینی و مرضیه ریاحی به عنوان هیات انتخاب بخش فیلم و نماهنگ این دوره از جشنواره معرفی شدند.

«دکتر علی روحانی» عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر، سرپرست دانشکده هنر و مدیر گروه سینما دانشگاه سوره است. وی سابقه 14 سال تدریس در واحدهای مختلف سینما و تلویزیون دارد و دارای تالیفات در حوزه سینما و تلویزیون، پژوهشگر و کارگردان تولیدات مختلف تلویزیونی است. روحانی داور و عضو هیات انتخاب جشنواره‌های ملی صدا و سیما، سلامت، نهال، دانشجویان کشور، سایه، رضوی، بال زرین و ... بوده است.

«کاوه سجادی حسینی» دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی. وی سال‌ها به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز فعال بوده و علاوه بر ساخت چند فیلم کوتاه و تله فیلم؛ ساخت دو فیلم سینمایی شب، بیرون و بوفالو را در کارنامه دارد. سجادی حسینی برای ساخت فیلم‌های کوتاهش چند جایزه از جشنواره‌های ملی دریافت کرده است.

«مرضیه ریاحی» دارای مدرک کارشناسی سینما، سردبیر «پایگاه خبری فیلم کوتاه» و مستندساز. وی عضو آکادمی نتپک (بنیاد توسعه سینمای آسیا) است. ریاحی علاوه بر عضویت در هیات داوری و انتخاب چندین جشنواره ملی؛ تجربه چند داوری بین‌المللی از جمله دهمین جشنواره آسیایی فیلم «چشم سوم» و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کلکته» هند را در کارنامه دارد.

لازم به ذکر است که بازبینی آثار رسیده به جشنواره هم اکنون آغاز شده و مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره، هفدهم اسفندماه برگزار خواهد شد. 

بخش هنری نهمین دوره جشنواره ملی بهار با مشارکت مرکز فرهنگی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر و با هدف تبیین وجوه نظری و کارکردی شعار سال برگزار می گردد و دبیر هنری این بخش امین مختاری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب