امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14027 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مسئولان شهرداری منطقه 15 انجام شد؛

پاکسازی گود سیاه کوه از زباله و ضایعات

خبرایران: گود سیاه کوه به همت مسئولان خانه محیط زیست و جمعی از شهروندان ناحیه 6 از زباله های بازیافتی و ضایعاتی ها پاکسازی شد.
پاکسازی گود سیاه کوه از زباله و ضایعات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: مرکز تخلیه خاک و نخاله گود سیاه کوه با پی گیریهای شهردار منطقه اسفند سال گذشته بدلیل تکمیل ظرفیت با حمایت های ستاد نیروهای مسلح و ارتش تعطیل شد تا ضمن ممانعت از تخلیه خاک و نخاله، اقدامات مربوط به کاشت و اجرای فضای سبز در این محل انجام شود.

وی با اشاره به واقع شدن محل یاد شده در ورودي شهر تهران و به عنوان  یک نقطه بي دفاع شهري گفت: در این مدت گاهی شاهد سوزاندن لاستيك و زباله توسط دوره گردان و كابلهاي سرقتي توسط سارقان در این مکان بودیم که شهرداري ناحيه 6 به جهت شکایتهای مردمی و آلودگيهای ناشی از زباله سوزی چندین نوبت نسبت به پاكسازي محدوده اقدام کرد.

معاون امور شهری و محیط زیست در ادامه خاطر نشان کرد: امروز نیز با حضور مسئولانی از اداره محیط زیست، شهرداری ناحیه شش و همچنین بهره گیری از ظرفیتهای شورایاری و نیروهای مردمی و به ویژه اصناف مربوطه به جهت حمایت از اقدام قانونی برای تعطیلی دائمی این مرکز ،گود سیاه کوه و كوههاي اطراف پاکسازی شد.

مهندس پارسا یادآور شد: در این راستا با استفاده از تجهيزاتی نظیر لودر و كاميون ورودي خودروهاي غيرمجاز در محل مسدود و به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان، آموزشهای لازم نیز به مالكين املاك حاشيه بزرگراه امام رضا(ع) داده شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب