امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14048 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ساماندهی تقاطع‌های جنوبشرق تهران با اصلاح هندسی

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از اصلاح هندسی معابر با احداث میدان و ایمن‌سازی تقاطع ها در جنوبشرق تهران خبر داد.
ساماندهی تقاطع‌های جنوبشرق تهران با اصلاح هندسی

 به گزارش ایران از خبروابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: جنوبشرق تهران از شبکه بزرگراهی و شریانی مناسبی برخوردار است و با توجه به اولویت‌های برنامه در روان‌سازی تردد و ارتقا ایمنی بزرگراهی و معابر شهری از ابتدای امسال نسبت به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز منطقه اقدام شد و پروژهایی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی احداث 2 میدان جمهوری اسلامی و ورزشگاه قیامدشت هریک به مساحت 1200 مترمربع با هدف بهسازی عبور و مرور از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد:  اجرای رفیوژمیانی جهت ایمن سازی تقاطعات در 130 نقطه و اجرای اصلاح هندسی راستگرد و چپگرد در 45 محل به منظور رفع اشکال ورودی و خروجی ها در محلات 21 گانه منطقه از دیگر اقدامات این حوزه برای تسهیل تردد مسیرهای ترافیکی بوده است.

وی در پایان یادآور شد: طرحهای اصلاح هندسی یادشده به منظور بازگشایی گره ترافیکی، ارتقاء ایمنی تردد و ایجاد دسترسی‌های محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه به پایان رسیده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب