امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14052 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

باحضور وزیر آموزش و پروش؛

برترین‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند

خبرایران: آیین پایانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش عصر روز 30 بهمن در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
برترین‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه با سخنرانی علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون آغاز می‌شود.
در ادامه رضا موزونی به نمایندگی از هیات داوران این دوره به خوانش بیانیه می‌پردازد تا پس از آن جوایز برگزیدگان خارجی و پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها از دست وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون اهدا شود.
سخنرانی دکتر فانی بخش بعدی این مراسم است که در سالن سینما تئاتر کانون در خیابان خالداسلامبولی (وزرا) برگزار می‌شود.
اهدای بخش دوم جوایز برگزیدگان، قصه‌گویی یکی از قصه‌گویان بین‌المللی و نمایش نماهنگ جشنواره بخش پایانی آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 27 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شده و روز 30 بهمن به کار خود پایان می‌دهد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب