امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14078 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کودکان کار، میهمان آخرین روز جشنواره زمستانی توچال شدند

خبرایران: بیش از 500 کودک کار محله هرندی میهمان آخرین روز و برنامه اختتامیه جشنواره زمستانی در ارتفاعات توچال شدند.
کودکان کار، میهمان آخرین روز جشنواره زمستانی توچال شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در این مراسم که با حضور مدیران شهری تهران و کودکان کار برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: برنامه اختتامیه جشنواره توچال روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در ایستگاه 5 توچال با هدف حمایت از کودکان کار و ارتقاء روحیه نشاط و شادی برای این قشر از افراد جامعه و ساکنان محله های محروم و کم درآمد شهر تهران  برگزار شد.

وی گفت: اجرای ورزش های زمستانی و مسابقات ورزشی ساخت آدم برفی ، پرتاب گلوله های برفی، برف بازی،  طناب کشی، سرسره و... از جمله برنامه های ورزشی ، تفریحی و فرهنگی ویژه کودکان کار و دیگر شهروندان در این روز بود.

این مقام مسئول تجهیز کودکان کار به البسه های گرم از جمله کاپشن، کلاه، شال، دستکش و... را از جمله برنامه های این جشنواره دانست .

رضایی تصریح کرد: منطقه یک با توجه به پتانسیل بالایی که دارد پایلوت اجرای برنامه های فرهنگی ، ورزشی، آموزشی از جمله ، راهپیمایی خانوادگی ، آسمان آبی، زمین پاک، جشنواره های زمستانی و... است که امیدوارم در همه فصول شاهد حضور فعال اقشار مختلف جامعه و کودکان کار در برنامه های متنوع فرهنگی باشیم .

وی گفت: این منطقه با در اختیار داشتن 7 مسیر اصلی کوهپیمایی از مهمترین قطب های طبیعت گردی پایتخت به شمار می رود که خوشبختانه برای استفاده بهینه از  این ظرفیت ها برنامه های ویژه ای تدوین شده و در حال اجرا است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب