امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14085 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یکشنبه دوم اسفند؛

هنرمندان پیشکسوت کتاب‌های خوانده شده خود را به اشتراک می‌گذارند

خبرایران: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، یکشنبه دوم اسفند نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه هنرمندان پیشکسوت را برگزار می‌‎کند.
هنرمندان پیشکسوت کتاب‌های خوانده شده خود را به اشتراک می‌گذارند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه هنرمندان پیشکسوت توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، روز یکشنبه دوم اسفند با حضور هنرمندان پیشکسوتی همچون جمشید مشایخی، خسرو حکیم رابط، داریوش ارجمند، جلیل فرجاد و دیگر هنرمندان سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این نشست حضور دارند.

سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» با ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کار خود را از روز بیست و هفتم خرداد 1394 آغاز کرد. این نشست‌ها به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شوند و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

تاکنون بیش از 920 نشست کتاب‌خوان در سطوح ملی، استانی، شهرستانی، ویژه (نابینایان، کودکان با نیاز خاص، طلاب، دانشگاهی، زندانیان، فعالان مساجد، دانشجویی) و مدرسه‌ای در سراسر کشور برگزار شده است. همچنین دو نشست ویژه اصحاب رسانه و یک نشست نیز با حضور 6 تن از اعضای هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی بزرگ کشور (مکتب) نیز برگزار شده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب