امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14126 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حرکت قطار مهربانی در مترو

خبرایران: به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي مترو تهران دومين كتاب مصور آموزشي ويژه كودكان رونمايي شد.
حرکت قطار مهربانی در مترو

به گزارش  خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، محمد صائبي معاون فرهنگي و اجتماعي مترو تهران از انتشار كتاب جديد معاونت فرهنگي و اجتماعي با عنوان قطار مهربان 1 در شمارگان ده هزار نسخه خبر داد.

وي افزود: مضمون اين كتاب احترام به سالمندان، رعايت نظافت داخل واگن هاي قطار، استفاده صحيح، حفظ واگن هاي مترو و عدم آسيب به آنها است.

صائبي با بيان اينكه اين كتاب ويژه آموزش به كودكان است و به صورت نقاشي هاي زيبا و جالب همراه با داستان تدوين شده است تصريح كرد: کتاب "حرکت قطار مهربانی" با مجوز اداره کل دفتر تکنولوژی آموزشی و کمک آموزشی وزارات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش های شهروندی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منتشر شده و داراي متن زيبايي به نقل از زبان قطار است. در اين داستان ها گلايه هاي قطار از اعمال زشتي كه در روز در واگن هاي قطار رخ مي دهد مانند چسباندن آدامس بر روي صندليها، كشيدن خط بر روي ديواره هاي واگن و... روايت مي شود.

لازم به ذکر است اين كتاب که دارای بيست صفحه است و با محتوایی نظیر داستان هاي كوتاه با قابلیت نقاشی برای کودکان در رده سنی خردسالان طراحی و منتشر شده است.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب