امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14128 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور افتتاح شد؛

نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

خبرایران: نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های علمی پژوهشگاه، امروز یکشنبه 2 اسفند 94 با حضور آقای دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشي و فرهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي کل کشور، در محل این سازمان افتتاح شد.
نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های علمی پژوهشگاه، امروز یکشنبه مورخه 2/12/94 با حضور آقای دکتر واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشي و فرهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي کل کشور، در محل این سازمان افتتاح شد.

بنا بر این گزارش این نمایشگاه تا تاریخ 5/12/94 ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه مهمترین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه مطابق با حوزه تمحض اعضاء هیأت علمی به نمایش درآمده است. علاوه بر آن دانشنامه های امام علی(ع) و فاطمی(س)، چهار نشریه علمی پژوهشی پژوهشگاه و نشریات تخصصی و ترویجی پژوهشگاه و همچنین آثار و محصولات کانون اندیشه جوان در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دکتر عباس زاده مدیر کل حوزه ریاست و امور بین الملل و همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی، به تبیین دستاوردهای پژوهشگاه برای مخاطبان از جمله، دکتر واعظ مهدوی، دکتر بهزاد قره یاضی رییس تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر گرایی نژاد مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداختند.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی؛ از تاریخ 2 اسفند ماه تا تاریخ 5 اسفند در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب