امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14141 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سریال های نوروز 95 سیما را بشناسید

خبرایران: زعفرانی ، دودکش 2 و بیمار استاندارد جزو سریال های نوروز 95 هستند که عوامل آن ها سخت در تلاشند این مجموعه ها را آماده پخش در ایام نوروز کنند .
سریال های نوروز 95 سیما را بشناسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومي رسانه ملي امسال هم تلويزيون براي نوروز برنامه هاي ويژه اي تدارك ديده است. سواي برنامه هايي كه قرار است در موعد تحويل سال و با حضور چهره هاي مختلف پخش شوند،سريال ها همواره از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.

در حال حاضر اطلاعات توليد سه سريال اصلي سيما براي نوروز 95 يعني  دودكش 2، زعفراني و بيمار استاندارد در دست است كه به ترتيب از شبكه هاي يك، دو و سه پخش خواهند شد .

 

دودكش2 سريال تلويزيون در نوروز 95 :

محمدحسين لطيفي كارگردان سينما و تلويزيون اين سريال را براي نوروز 95 در تهران در لوكيشن خانه نصرت كليد زد و قرار است از شبكه يك سيما پخش شود.

آدم هاي قصه دودكش 2 همگي براي بينندگان چهره هاي آشنايي هستند. فيروز و قاليشويي پرماجرايش در ماه رمضان سال 92 مهمان تلويزيون بودند. سري اول اين سريال به تهيه كنندگي زينب تقوايي ساخته شد و البته سريال و به ويژه تكه كلام هاي شخصيت هاي آن با استقبال بسياري مواجه شد.

اين مجموعه هنوز عنواني براي آن انتخاب نشده و پيش از اين در مطبوعات آن را «دودكش 2» ناميده اند.

مجموعه تلويزيوني «تنهايي ليلا» كار قبلي اين كارگردان نيز تابستان امسال از شبكه سوم پخش شد.

در اين سريال هومن برق نورد، بهنام تشكر، سيما تيرانداز، اميرحسين رستمي، نگار عابدي، محمدرضا شيرخانلو و ياسمن نوروزي بازي مي كنند و تهيه كنندگي آن را سيد محمود رضوي به عهده دارد.

البته بازيگران جديد اين مجموعه كه طنز اجتماعي است، هم به زودي معرفي مي شوند.

 در خلاصه داستان اين مجموعه آمده است: قاليشويي مشتاق تعطيل شده است، فيروز مشتاق در ايام نزديك به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قاليشويي و حفظ مشتريان سابق، سعي مي كند با اجاره يك قاليشويي ديگر، كارش را پي بگيرد، او كه با انبوهي از فرش هاي نشسته روبرو است، دردسرهاي جديدي برايش رخ مي دهد.

 

زعفراني سريال تلويزيون در نوروز 95 :

ايرج محمدي تهيه كنندگي سريال «زعفراني» را برعهده دارد و در حال حاضر تصويربرداري سريال در لوكيشن هاي خارجي و خيابان هايي در تجريش، يك آزمايشگاه و يك رستوران كه بازيگرش مهران احمدي است پيگيري مي شود.

ماجراهاي اين سريال در يك قهوه خانه مي گذرد كه اداره آن را مهدي هاشمي برعهده دارد و تاكنون 30 درصد از اين سريال به تصويربرداري رسيده است و همزمان تدوين نيز انجام مي شود.

اين داستان از لحاظ تنوع ميان قصه هاي سريال ها كار متفاوتي است و مهدي هاشمي در اين كار شخصيت جديدي از خودش خلق كرده است. او در اين كار نقش متفاوتي دارد كه مردي اهل خانواده و شوخ است.

نرگس محمدي در سريال زعفراني «زعفراني» داستانك هاي زيادي دارد و از نظر ماجراپردازي يك داستان خطي كلي دارد كه به سرنوشت يك خانواده مي پردازد. در اين اثر بازيگراني از جمله مهدي هاشمي، مهران احمدي، ستاره اسكندري، نرگس محمدي و... به ايفاي نقش مي پردازند.

سريال «زعفراني» به كارگرداني حامد محمدي براي شبكه دو ساخته مي شود و سعيد جلالي، حامد محمدي و آزاده محسني گروه نويسندگان اين سريال را تشكيل مي دهند.

شبكه دو سيما قرار است «زعفراني» را به روي آنتن ببرد.

بيمار استانداردسريال تلويزيون در نوروز 95 :

سريال «بيمار استاندارد» را سعيد آقاخاني براي شبكه سه سيما كارگرداني مي كند و تهيه كنندگي آن را مسعود ردايي برعهد دارد كه قرار است از شبكه سه سيما پخش شود.

نگارش فيلمنامه سريال به طور كامل به پايان رسيده و در حال حاضر نيز گروه در بيمارستاني واقع در ولنجك مشغول كار هستند.

سريال بيمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردي تحصيل كرده بازيگري است كه با اين شيوه درماني درگير مي شود و وارد ماجراهايي مي شود كه تا به حال تجربه شان نكرده...

سريال بيمار استاندارد به نويسندگي بهرام توكلي و با كارگرداني سعيد آقاخاني توسط مسعود ردايي در 14 قسمت 45 دقيقه اي براي پخش در نوروز 95 در مركز گسترش فيلم نامه نويسي رسانه ملي تهيه و توليد مي شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب