امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14148 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‏ برداری مترو تهران خبرداد؛

برپایی بازارچه خیریه خود اشتغالی کوثر در زیر گذر چهار راه ولیعصر (عج)

خبرایران: معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‏ برداری مترو تهران از راه اندازی بازارچه خیریه خود اشتغالی کوثر در زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد
برپایی بازارچه خیریه خود اشتغالی کوثر در زیر گذر چهار راه ولیعصر (عج)

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران محمد صائبی با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهربانی، نیکوکاری و اشتغال زایی هنرمندان کشور، نمایشگاه بازارچه خیریه خود اشتغالی کوثر در زیر گذر فرهنگی چهارراه ولیعصر (عج) در حال برگزاری است.

وی با اشاره به همکاری درون سازمانی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ افزود: این بازارچه که با همکاری اداره بانوان منطقه ۱۱ شهرداری تهران بر پا شده و بیش از ۶۵ هنرمند کارآفرین محصولات خود را عرضه کرده‌اند.

صائبی گفت: ‌ در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل مینا کاری، سفال، ویترای، لباس سنتی، نقاشی روی پارچه، زیور آلات چوبی، خاتم کاری، محصولات هنری و... با رویکرد ایرانی اسلامی عرضه می‌شود.

گفتنی است، این نمایشگاه تا ۱۸ اسفند در زیر گذر چهارراه ولیعصر (عج) دایر بوده و شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ از آن بازدید کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب