امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14166 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 15 خبرداد؛

برگزاری مراسم سوگواری بانوی اخلاق در منطقه 15 به مناسبت ایام فاطمیه

خبرایران: شهردار منطقه 15 از برگزاری مراسم سوگواری بانوی اخلاق و اجرای دهها برنامه فرهنگی در مساجد محوری و سراهای محلات منطقه به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
برگزاری مراسم سوگواری بانوی اخلاق در منطقه 15 به مناسبت ایام فاطمیه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با آغاز ایام فاطمیه و عزاداری دخت نبی اکرم (ص) 8 مراسم سوگواری با مضامین سخنرانی، روضه خوانی و مداحی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در مساجد محوری و سرای محلات منطقه با حضور شهروندان مومن و ولایی برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاههای فرهنگی در طول ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد:  به مناسبت فرارسیدن این ایام 8 نمایشگاه فرهنگی تحت عنوان "یاس کبود" در مساجد شاخص و سرای محلات منطقه از 13 تا 23 اسفند برپا می شود و مسابقه فرهنگی "خطبه فدک" نیز در آن به اجرا درمی آید.

شهردار منطقه با اشاره به سیاهپوش شدن میادین و معابر اصلی و همچنین ساختمانهای شهرداری در این ایام یادآور شد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری، بنرهای تبلیغاتی نیز با همین مضمون تهیه و در معابر و ساختمانهای منطقه  نصب می شود. 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب