امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14182 تاریخ انتشار: جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روحانی در ستاد انتخابات کشوراعلام کرد؛

همه مردم به آرای اکثریت احترام می‌گذارند/مجلس با هر ترکیبی بر اساس نظر مردم برای ما محترم است

خبرایران: رئیس‌جمهور با بیان اینکه مجلس با هر ترکیبی با نظر مردم به وجود آید برای ما محترم است، گفت:‌ همه مردم به آرای اکثریت احترام می‌گذارند.
همه مردم به آرای اکثریت احترام می‌گذارند/مجلس با هر ترکیبی بر اساس نظر مردم برای ما محترم است

به گزارش خبرایران، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه مجلس با هر ترکیبی با نظر مردم به وجود آید برای ما محترم است، اظهارداشت: همه مردم به آراء اکثریت احترام می‌گذارند؛ اتکای ما به اکثریت آرا است و نگاه ما به آرای انتخابات امروز است.

وی افزود: مشارکت سیاسی مردم به مفهوم اعتماد به نظام و کارگزاران نظام است بنابراین امید و اعتماد سرمایه اصلی و بزرگ است که امروز پای هر دو آنها با آرا مردم امضا می‌شود.

روحانی تصریح‌کرد:‌ دولت آرا مردم را امانت بزرگ می‌داند و برای حراست از آن تمام توان خود را به کار می‌گیرد؛ به مردم ایران اطمینان می‌دهم دولت، وزارت کشور، هیات‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان و همه کشور و نظام تلاش می‌کنند یک انتخابات کاملا قانونی و سالم را امروز برقرار کنند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز تمام دوستان و دشمنان چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند و تردید ندارم ملت ایران مثل همیشه در این شرایط حساس حماسه دیگر را بر اساس فهم و نظرشان می‌آفرینند.

وی تاکید کرد:‌ امروز همه ما، گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب که پای صندوق رای هستیم پیروزیم، اگر جناحی اکثریت آرا را ببرد یا نبرد پیروز است.

روحانی ادامه داد: بر اساس گزارشاتی که تا الان دریافت کردیم در سراسر کشور امنیت کامل وجود دارد و مردم در پای صندوق رای حضوری پرشور دارند.

وی گفت: در طول این ٣٧ سال مردم هستند که پای صندوق با دستان پربرکت خودشان برای کشور تصمیم می گیرند و امروز به همت مردم ٢ نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل می‌گیرد،
رای امروز مردم یه سرمایه گذاری پر سود است، چرا که با یک ساعت پای صندوق ایستادند و رای دادن از ثمره ٤ سال مجلس و ٨ ساله مجلس خبرگان رهبری بهره مند می شویم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: کدام تجارت پرسودی است که یک ساعت کار و تلاش کرده و ثمره ٤ ساله و ٨ ساله که آثارش امنیت ملی،رونق اقتصادی و عزت سیاسی است نسیبمان شود. امروز وقتی مردم در مشارکت سیاسی فعال اند انتظارمان این است که در مشارکت اقتصادی هم فعال باشند و کشور را به نقطه ای برسانیم که در شان مردم و ایرانیان باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب