امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14222 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور محمد اله یاری صورت می گیرد؛

افتتاح نمایشگاه نقاشی اعضای کتابخانه های عمومی استان تهران

خبرایران: با حضور محمد اله یاری معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد و جمعی از مسئولین دیگر نمایشگاه نقاشی اعضای کتابخانه های عمومی استان تهران افتتاح می شود.
افتتاح نمایشگاه نقاشی اعضای کتابخانه های عمومی استان تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛این نمایشگاه فردا یکشنبه 9اسفند ساعت 11 با حضور محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد؛علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران و تنی چند از کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی استان تهران در گالری نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران افتتاح خواهد شد.

براساس این گزارش آثار ارائه شده در این نمایشگاه 80 اثرمنتخب از میان بیش از هزار اثر نقاشی می باشد که طی امسال به مناسبت های مختلف به واحد فرهنگی اداره کل ارسال شده است و این آثار پس از بررسی انتخاب و نمایشگاهی از آنها به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ترتیب داده شده است.

این نمایشگاه از فردا 9 اسفند تا  چهارشنبه 12 اسفند از ساعت 8 صبح تا 17 به نشانی :خیابان مطهری-نرسیده به سهروردی-پلاک 130 -اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران آماده حضورعلاقمندان می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب