امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14224 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی توسط سامان ماهواره

خبرایران: گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد.
کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی توسط سامان ماهواره

به گزارش خبرایران از  اداره روابط‌عمومی بانک سامان، حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت و حضور مستمر در جلسات خودارزیابی، تدوین اظهارنامه و انجام ارزیابی، با تایید کمیته داوران جایزه ملی تعالی، در دومین سال حضور موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شدیم.

مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: در مراسم پایانی سیزدهمین دوره همایش جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور معاون وزیر صنعت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، محمدی ریاست سازمان مدیریت صنعتی  و جمعی دیگر از دست‌اندرکاران برگزار شد، تندیس تعالی به این شرکت اعطا شد.

علیزاده گفت: جایزه ملی تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای تعالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: این شرکت علاوه بر کسب عنوان برترین شرکت SAP در 5 دوره جشنواره فاوا، به‌عنوان نخستین و تنها شرکت SAP به این سطح تعالی دست یافته است.

گفتنی است، گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در سال 1383 با مشارکت بانك سامان و با هدف فعالیت تخصصی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای تاسیس شده و یكی از شرکت‌های برتر این حوزه در کشور است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب