امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14225 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محصولات سازمانی ESET به‌زودی در ایران عرضه می‌شود

خبرایران: ESET خاورمیانه به‌زودی راهکارهای سازمانی خود را نیز به بازار ایران پیشنهاد می‌دهد.
محصولات سازمانی ESET به‌زودی در ایران عرضه می‌شود

بر اساس این گزارش، ESET، یکی از پیشگامان جهانی عرضه راهکارهای امنیت اطلاعات سازمانی با بیش از دو دهه سابقه، پس از شروع ارائه راهکارهای خانگی خود از طریق نمایندگان رسمی، به‌زودی محصولات امنیت اطلاعات سازمانی را نیز به بازار ایران وارد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت معتبر امنیتی پیش‌ازاین نیز اعلام کرده بود که قصد دارد در نیمه نخست سال 2016 امکان فروش محصولات سازمانی خود را در بازار ایران را فراهم کند.

سعید گردش، مدیر نمایندگان فروش ایران در شرکت ESET می‌گوید: ما پیش از این با ارائه رسمی محصولات خانگی وارد بازار ایران شدیم. ازآنجایی‌که ESET همواره با حجمی از درخواست‌های همکاری مواجه می‌شود، افزایش همکاری‌ها و تعداد نمایندگان را به‌منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و پاسخ‌گویی به نیازهای آن‌ها در اولویت کاری خود قرار دادیم. درنتیجه ما پس از انجام بررسی‌ و امکان‌سنجی، بازار ایران را آماده ورود رسمی راهکارهای امنیت سازمانی دیدیم و به‌زودی ارائه آن‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی می‌افزاید پتانسیل بازار ایران به‌گونه‌ای است که همه برندهای مطرح جهانی علاقمند به حضور در آن هستند و شرکت ESET نیز طبعا حضور خود را در آن گسترش خواهد داد.

لازم به ذکر است هم‌اکنون فهرست نمایندگان رسمی فروش محصولات ESET در ایران (هم به‌صورت آنلاین و هم از طریق فروشگاه‌ها) از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی eset.com و صفحه partners با انتخاب نام ایران قابل‌مشاهده است. ضمن آنکه شرکت ESET خاورمیانه از طریق ایمیل iran@esetme.com آماده پاسخ‌گویی به سؤالات، مشکلات و ابهامات خریداران و مخاطبان است.

درباره شرکت ای‌ست

ای‌ست ارائه‌کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیدات دنیای سایبری است. راهکارهای ای‌ست برنده جوایز متعدد از مراکز تست و آزمون مستقل است که اکنون در بیش از 180 کشور جهان در سیستم‌های خانگی و سامانه‌های بزرگ سازمانی به کار گرفته می‌شوند.

شرکت ای‌ست که دفتر مرکزی آن در جمهوری اسلواکی واقع است با بیش از 25 سال تجربه در تولید و ارائه انواع آنتی‌ویروس، وظیفه حفاظت از سیستم‌های بیش از یک‌صد میلیون کاربر را در سراسر جهان بر عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب