امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14240 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رحیم اردلان اعلام کرد؛

ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

خبرایران: معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد.
ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: بازنشستگان عزیز می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سامانه پیام کوتاه 10001422 و یا مراجعه به سایت www.samanehrefah.ir تمایل خود را برای دریافت این کارت اعتباری اعلام نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رحیم اردلان اظهار داشت: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان چهار برابر مستمری مقاضیان شارژ می‌شود و با این کارت می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهروند، سپه، امکان، اسکات و فرهنگیان خرید کنند.

وی افزود: اعتبار تخصیصی در کارت اعتباری کاراکارت با کارمزد 12 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و اقساط مربوطه نیز در دوره یک ساله از حقوق آنان کسر خواهد شد.

اردلان با بیان اینکه ثبت تقاضا و ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود، گفت: در صورتی که بازنشستگان و مستمری بگیران کدملی خود را از طریق سامانه پیام کوتاه 10001422 ارسال کنند، کاراکارت را از طریق شعبه بانکی محل دریافت حقوق بازنشستگی خود، تحویل می‌گیرند و در صورت مراجعه به نشانی اینترنتی www.samanehrefah.ir می‌توانند بانک و شعبه مورد نظر خود را برای دریافت کاراکارت انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه اینترنتی و یا دریافت کد ملی از طریق سامانه پیام کوتاه، حداکثر تا 15 روز کاراکارت از طریق بانک مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و زمان و شعبه بانک محل تحویل کاراکارت نیز از طریق پیام کوتاه به شماره تلفن همراه متقاضیان ارسال می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به آسانی استفاده از این تسهیلات و عدم نیاز به طی مراحل اداری و معرفی ضامن، گفت: این اقدام سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مناسب حال بازنشستگان و برای جلب رضایت آنان در آستانه سال نو انجام شده است و امیدواریم بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز بتوانند به نحو مطلوب از این تسهیلات استفاده کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب