امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14256 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه يک اعلام کرد؛

کنترل در حريم شمالي تهران افزايش يافت

خبرایران: با هدف جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در ارتفاعات، کميته صيانت از حريم شهرداري منطقه يک در ماه پاياني سال ، کنترل و نظارت بر حريم شمالي تهران را افزايش داد.
کنترل در حريم شمالي تهران افزايش يافت

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس بهروز رضايي قائم مقام شهردار منطقه يک در جلسه کميته صيانت از حريم که با  حضور مهندس مجد آبادي کارشناس اداره کل حريم شهرداري تهران، شهرداران نواحي ، مديران اداره حقوقي ،اجراي احکام و... در منطقه یک برگزار شد با اعلام اين خبر اظهار داشت: باتوجه به ماه پاياني سال و حضور بيشتر افراد سودجو و فرصت طلب براي ساخت و ساز هاي غير مجاز در ارتفاعات حريم منطقه يک لازم است از همه ظرفيتهاي موجود استفاده و بهره ببريم تا جلوي هر گونه حرکت اين افراد گرفته شود.

وي با اشاره به محدوده حريم منطقه يک گفت: 11 درصد کل حريم پايتخت و دامنه جنوبي البرز در منطقه يک قرار دارد و تا کنون با ايجاد ديوار سبز در ارتفاعات ، احداث پياده راه هاي کوهستاني ، کاشت درخت در شيبهاي تند، احداث بوستان هاي بزرگ چون ياس، گلابدره، آبک، نيلوفر، مهرگان و...، در ختکاري در ارتفاعات دارآباد و امتداد آن تا باشگاه وزارت امور خارجه، توسعه فضاي سبز در شمال شهرکهاي محلاتي، قائم (عج) و ادامه آن به سوهانک از برنامه هاي اجرايي منطقه در صيانت از حريم بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه يک ساماندهي رود دره ها و پياده راه هاي مجاور آنها ، نصب تابلوهاي هشدار و حضور حريم بانان را از ديگر اقدامات دانست که تاثير بسزايي در جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز داشته است.

قائم مقام شهردار منطقه يک خاطر نشان ساخت از 25 اسفند تا 15 فروردين اين کنترل همه جانبه و با حضور نيرو هاي حريم بان، نواحي و... در حريم شمال تهران بيش از پيش اجرا مي شود.

رضايي تصريح کرد: با کم کردن دسترسي هاي سواره به محدوده هاي حريم، امکان نفوذ افراد سودجو براي انتقال مصالح کاهش خواهد یافت و کنترل هاي دوره اي در نقاط حساس بيشتر از ساير نقاط می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب