امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14259 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون فنی و عمران منطقه 21 خبر داد ؛

آغاز عملیات اجرایی احداث آخرین مرحله پل رودخانه چیتگردر بزرگراه فتح

خبرایران: معاون فنی و عمران منطقه 21 ، از آغاز عملیات اجرایی احداث آخرین مرحله پل رودخانه چیتگردر بزرگراه فتح واقع در این منطقه خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی احداث آخرین مرحله پل رودخانه چیتگردر بزرگراه فتح

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، هادی میرزایی معاون فنی و عمران منطقه ضمن بیان این خبر گفت : احداث پل رودخانه چیتگردر بزرگراه فتح به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی از سیلاب و طغیان رودخانه چیتگر به بزرگراه فتح و همچنین تأمین دبی مناسب رودخانه مذکور در سال های گذشته آغاز شده و آخرین دهانه ی آن تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمران منطقه 21 اظهار داشت : پروژه احداث پل رودخانه چیتگر با دهانه ی مناسب بر روی رودخانه مذکور که مدتی به دلیل اخذ مجوزات لازم از راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و همچنین انجام انحراف ترافیکی دو مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح متوقف شده بود ، پس از رفع موارد یاد شده مجددا طی ماه گذشته آغاز و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت : اجرای این پروژه شامل 4 مرحله بوده که در هر مرحله یکی از مسیر های بزرگراه مسدود و دو دهانه پل که عرض هر دهانه 1/15 متر و طول آن به عرض مسیر مسدود شده احداث شده است.

میرزایی  در پایان تصریح کرد : در حال حاضر عملیات احداث پل در مسیر تندروی غرب به شرق بزرگراه فتح در جریان است و امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب