امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14266 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دی‌کاپریو: مدیون آموزه‌های «اسکورسیزی» در هالیوود هستم/ایناریتو استعداد باور نکردنی‌ درسینما دارد

خبرایران:«لئوناردو دی‌کاپریو»، در مراسم اسکار صبح امروز هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، گفت: اسکورسیزی درباره سینمای هنری چیزهای زیادی به من آموخت که در موفقیتم در سینما تأثیر زیادی داشت.
دی‌کاپریو: مدیون آموزه‌های «اسکورسیزی» در هالیوود هستم/ایناریتو استعداد باور نکردنی‌ درسینما دارد

به گزارش خبرایران،  «لئوناردو دی‌کاپریو»، بازیگر 42 ساله هالیوود که پس از بیش از دو دهه ناکامی در جوایز اسکار بهترین بازیگری، سرانجام صبح امروز توانست برای بازی در فیلم سینمایی «از مرگ جسته» به کارگردانی «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند، هنگام دریافت جایزه‌‌اش ضمن تشکر از آکادمی و تمامی حضار در سالن گفت: باید از همینجا به تمامی نامزدها شگفت‌انگیز (بخش بازیگری) به خاطر بازی‌های باورنکردنی و خارق‌العاده‌اشان تبریک بگویم.

«دی‌کاپریو» افزود: «از مرگ جسته» حاصل تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر یک گروه از بازیگران و دیگر عوامل باور نکردنی آن همسو با یکدیگر است. اول از همه باید در این میان از تلاش‌های برادرم ، «تام هاردی» تشکر کنم. از «ایناریتو» به خاطر استعداد باور نکردنی‌ که دارد. از «چیو» برای خلق فرصت تجربه سینمایی خارق‌العاده برای همه ما و دیگر کسانی که در این راه ما را یاری کردند، کمال تشکر را دارم.

وی در ادامه همچنین از تمام کسانی که در موفقیت او در عالم سینما مؤثر بوده‌اند، تشکر کرد و گفت:  از «کاتون_جونز» برای دادن اولین نقش سینمایی‌ام به من، از «اسکورسیزی» برای آموزه‌های مفیدش در عرصه سینمای هنری که موفقیتم در عالم سینما بسیار تأثیر گذار بود. از «ریک یورن» به خاطر باز کردن مسیر من در صنعت هالیوود و از والدینم که باید بگویم بدون هرکدام از شما این امر به هیچ عنوان میسر نبود.

این بازیگر پرکار هالیوود که با فیلم «تایتانیک» به شهرت رسید، درباره فیلم سینمایی «از مرگ جسته» گفت: این فیلم درباره رابطه بشر با دنیای طبیعت است، دنیایی که در سال 2015 میلادی گرمترین سال تاریخ به ثبت رسیده را پشت سر گذاشت. برای ساخت این فیلم مجبور شدیم که جنوبی‌ترین نقطه کره زمین سفر کنیم تا شاید بتوانیم برف پیدا کنیم. موضوع تغییرات جوی واقعی است. این اکنون رخ داده است. در حال حاضر این جدی‌ترین تهدیدی است که همه گونه‌های جاندران کره زمین را تهدید می‌کند و نیازمند یک عزم گروهی است تا پیشرفت آن را متوقف کنیم.

وی تأکید کرد: باید از تمام رهبران سراسر جهان که نه طرفدار کارخانجات بزرگ و آلاینده‌های نامحدود که طرفدار بشریت و میلیاردها، میلیارد انسان ضعیفی هستند که بیش از همه زندگی‌اشان تحت تأثیر این تغییرات جوی قرار می‌گیرد. طرفداران آیندگان ما و تمام کسانی هستند که صدایشان به خاطر حرص و طمع سیاستمدران در گلو خفه شده است.

بنا بر این گزارش، هشتاد و هشتمین مراسم اعطای جوایز اسکار صبح امروز برگزار شد و فیلم سینمایی «از مرگ جسته» علاوه بر جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، دو جایزه مهم بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را نیز از آن خود کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب