امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14273 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سفر یک‌ساله نمایش‌های کانون به پایان رسید

تهران؛ آخرین مقصد تریلی نمایشی کانون در سال 94

خبرایران: سفرهای یک‌ساله تریلی نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرا در شهرستان‌های استان تهران به پایان می‌رسد.
تهران؛ آخرین مقصد تریلی نمایشی کانون در سال 94

به گزارش خبرایران از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تریلی نمایش سیار کانون پس از یک سال اجرا در تمامی استان‌های کشور از نهم تا دوازدهم اسفند میهمان کودکان و نوجوانان شهرستان‌های تابعه استان تهران شده است.
این تریلی با نمایش «زیر گنبد کبود» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری در ورامین، رباط کریم و حسن‌آباد با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش این مناطق روزانه در دو نوبت صبح و عصر برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
نمایش «زیر گنبد کبود» داستان بچه پلنگی است که همیشه به رویاهایش فکر می‌کند و دردسرهایی را برای خود ایجاد می‌کند و از فرصت‌های پیش آمده در زندگی استفاده نمی‌کند.
بر اساس این خبر، آهنگ‌سازی این اثر به عهده محمدنجفی بوده و پروانه نوایی طراحی و ساخت دکور این نمایش را انجام داده است.
همچنین محمود تیموری، محمدرضا ابراهیم پور، پارسا فولادوند، پروانه نوایی و مانی تیموری به عنوان بازیگران در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 
تریلی سیار کانون امسال برای نخستین بار، (ظرف یک سال) به تمامی استان‌های کشور سفر کرد و برنامه‌های آن برای سال 1395 نیز تدوین شده است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب