امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14280 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حیات طیبه «۲» در قلب پایتخت

خبرایران: به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه نمایشگاه «حیات طیبه ۲» درزیرگذر فرهنگی چهارراه ولیعصر (عج)، میزبان مسافران است.
حیات طیبه «۲» در قلب پایتخت

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، محمد صائبی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ و سبک زندگی سالم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‏ برداری مترو تهران افزود: در نمایشگاه حیات طیبه ۲، محصولات عفاف و حجاب؛ کتب پیش دبستانی و کودک؛ عرقیات و دم نوش‌های طبیعی و گیاهی؛ انواع نرم افزار‌ها و محصولات فرهنگی؛ لوازم تحریر ایرانی اسلامی؛ مشاوره‌های سالم زیستن؛ تابلو‌های زینتی و مذهبی وفرآورده‌های طب سنتی و دیگر غرفه‌های فرهنگی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران و دارالقرآن کریم مناطق ۲و۱۳و۱۴و۱۷ شهرداری تهران بر پا شده است گفت: این نمایشگاه تا ۱۲ اسفند ماه در زیر گذر فرهنگی چهار راه ولیعصر (عج) میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب