امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14326 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ارتباط بانک پارسیان با ۵۰ بانک بزرگ دنیا

خبرایران:معاون امور بین‌الملل بانک پارسیان گفت: این بانک در سال‌های تحریم مشکلی در تعامل با بانک‌های خارجی که تمایل به همکاری داشتند، نداشت و سوئیفت این بانک در طول سال‌های گذشته همواره فعال بوده و در حال حاضر بانک پارسیان با بیش از ۵۰بانک در کشورهای مختلف ارتباط و در ۲۴ بانک خارجی حساب فعال دارد.
ارتباط بانک پارسیان با ۵۰ بانک بزرگ دنیا

به گزارش خبرایران منصور تفضلی افزود: پس از اجرایی شدن بر جام بسیاری از بانک‌هایی که در سال‌های تحریم ارتباط خود را با ایران قطع کرده بودند، مجددا فعالیت خود را از سرگرفتند و البته خیلی از این بانک‌ها ممنوعیتی برای فعالیت با ایران نداشتند، ولی به‌واسطه تحریم‌ها احتیاط می‌کردند. وی افزود: بانک پارسیان در این سال‌ها برای ارتباط با بانک‌های خارجی هیچ محدودیتی نداشت و مشکل اصلی ناشی از احتیاط بانک‌های خارجی در تعامل با ایران، به ‌واسطه جریمه‌های سنگین از سوی آمریکا بود که منجر به قطع رابطه آنها با ایران شده بود. تفضلی ادامه داد: پس از اجرایی شدن برجام نیز به ‌واسطه همین احتیاط تا امروز بیشتر بانک‌های متوسط اروپایی که منافع کمتری در آمریکا دارند پیشگام شده‌اند. در این‌ یک ماه و اندی بسیاری از بانک‌های اروپایی روابط کارگزاری خود با بانک پارسیان را از سرگرفته و در بعضی موارد هم با بانک‌های جدید تعامل ایجاد کرده‌ایم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب