امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14349 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مذاكرات جدي مراكز فناوري نفت ايران و نروژ

خبرایران : مذاكرات مديران ارشد پژوهشگاه صنعت نفت و گروه معتبر آكر نروژ(Aker ASA) روز چهارشنبه دوازدهم اسفندماه،‌ در محل پژوهشگاه برگزار شد.
مذاكرات جدي مراكز فناوري نفت ايران و نروژ

به گزارش خبرایران از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، هيئت نروژي متشكل از آقاي اريكسن مدير عامل گروه طراز اول بين المللي آكر و10 نفر از مديران حوزه¬هاي مختلف عملياتي آن از جمله حوزه فرآيند، حفاري و فراساحل با دكتر حميدرضا كاتوزيان، رييس، سيد اميرعباس حسيني، معاون فناوري و امور بين الملل و روساي پرديس¬هاي پژوهشگاه صنعت نفت، با هدف تعريف و همكاري مشترك فناورانه در صنعت نفت و گاز ملاقات و گفتگو كردند.

بر اساس اين گزارش،‌ موضوعات مورد نظر و مشترك طرفين شامل مديريت آب و ماسه در حوزه بالادستي، همكاري در توسعه مركز جديد فراساحل و تاسيسات سطح الارضي در حوزه پايين دستي و بازيافت پساب ها در محيط زيست و انرژي و دوره هاي مشترك آموزش نيروي انساني بوده كه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

اين گزارش مي افزايد بر اساس توافق طرفين مقرر شد تفاهم نامه اي در دو بخش شامل تبادل و تعامل در استفاده از خدمات فناورانه طرفين و بخش ديگر همكاري مشترك براي توسعه و انتقال فناوري ها تنظيم و در آينده نزديك به امضاء برسد.

خاطر نشان مي شود پژوهشگاه صنعت نفت در هفته جاري ميزبان 7 گروه بين المللي بوده كه نشانگر اعتبار اين مركز پژوهشي و فناوري در منظر صاحبان فناوري در سطح جهان براي انجام همكاري هاي مشترك و ارائه راه حل هاي فناورانه به مشكلات و نيازهاي صنعت نفت كشور است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب