امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14353 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت ملی پخش اعلام کرد؛

ماهشهر تنها شاه راه صادرات نفتكوره در كشور است/باید تمام تلاش خود را برای توقف واردات بنزین و کاهش مصرف آن انجام دهیم/میزان مصرف سوخت سی ان جی در سال جاری 50 درصد) افزایش یافته است

خبرایران: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به میزان مصرف سوخت سی ان جی در سال 92 (25 درصد) اشاره کرد و گفت: این میزان مصرف در سال جاری به دو برابر سال 92 (50 درصد) افزایش یافته و گاز سی ان جی به عنوان جایگزین سوخت مایع کشور، تحولات زیادی را در مقوله انرژی به همراه داشته است.
ماهشهر تنها شاه راه صادرات نفتكوره در كشور است/باید تمام تلاش خود را برای توقف واردات بنزین و کاهش مصرف آن انجام دهیم/میزان مصرف سوخت سی ان جی در سال جاری 50 درصد) افزایش یافته است

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، سید ناصر سجادی، در جلسه ی در ناحیه ماهشهر که اعضای هیئت مدیره نیز حضور داشتند، به اهمیت ویژه این بندر اشاره کرد و گفت: همه همکاران منطقه آبادان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا انتقال نفتکوره از سایر مبادی تولید به این بندر مهم و صادرات آن به کشور های دیگر به صورت مطلوبی انجام شود.

سجادی تصریح کرد:  مصرف نفتگاز و نفتکوره به سبب جایگزینی سی ان جی 40 درصد گاهش داشته که این امر سبب شده که صادرات نفتکوره افزایش چشم گیری داشته باشد.

سجادی در ادامه به میزان مصرف سوخت سی ان جی در سال 92 (25 درصد) اشاره کرد و افزود: این میزان مصرف در سال جاری به دو برابر سال 92 (50 درصد) افزایش یافته و  گاز سی ان جی به عنوان جایگزین سوخت مایع کشور، تحولات زیادی را در مقوله انرژی به همراه داشته  است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر جایگزینی سوخت سی ان جی به عنوان سوخت پاک، گفت: با ایجاد زیر ساخت های لازم در راستای افزایش جایگاه های سی ان جی و تشویق مردم به استفاده از این سوخت پاک، باید تمام تلاش خود را برای توقف واردات بنزین و کاهش مصرف آن انجام دهیم.

مدیر منطقه آبادان نیز طی سخنانی، ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت مدیره در منطقه آبادان گفت: صادرات نفتکوره و به سبب آن، ورود منابع ارزی به کشور موجب درآمد زایی و اشتغال زایی شده و بندر ماهشهر به چرخه اقتصاد و صنعت کشور کمک شایانی کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش به همراه اعضای هییت مدیره در این سفر از اولین پمپ بنزین ایران و موزه صنعت نفت، انبار نفتکوره ماهشهر، انبار شهید نوربخش و مخازن بکریا پالایشگاه آبادان که محل ذخیره سازی نفتکوره و صادرات این فرآورده نفتی است، بازدید کردند.

 
   
   
   
   
   
   
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب