امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14355 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد؛

پرداخت كارمزد و معوقه های سال 94 جایگاههای عرضه سوخت آغاز شد

خبرایران: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که پرداخت معوقات کارمزدهای جایگاه های سوخت به همراه معوقه های آنها به همه مناطق این شرکت ابلاغ شده است، گفت: هم اکنون کارمزدها در حال پرداخت است .
پرداخت كارمزد و معوقه های سال 94 جایگاههای عرضه سوخت آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، ناصر سجادی با تاکید بر این که بودجه لازم برای پرداخت کارمزدهای جایگاههای عرضه سوخت تامین شده است، گفت: پرداخت کارمزدهای سال 94 تا پایان امسال تمام می شود .

وی درخصوص تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارتهای سوخت گفت: با توجه به کاهش رشد مصرف بنزین و اصلاح قیمتها هم اکنون ضرورتی برای این کارتها وجود ندارد، اما تا زمانی که مصوبه دولت در این زمینه ابلاغ نشود بنزین به صورت کارتی عرضه می شود .

گفتنی است، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران پیش از این از افزایش ٤٠ درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاههای سوخت در سال ٩٤ خبر داده بود و گفته بود: این میزان افزایش از ابتدای امسال بوده و به همراه همه معوقه های جایگاه داران در اواخر بهمن ماه پرداخت خواهد شد .

وی با تاکید بر این که تک نرخی شدن بنزین در کشور شدت قاچاق این فرآورده را کاهش داده است، گفته بود: نکته قابل توجه این است که از زمانی که بنزین تک نرخی شد، رشد مصرف بیشتر شهرها و مناطق مرزی کشور کمتر از رشد مصرف کشور بوده است که این موضوع نشان دهنده عدم تمایل به قاچاق بنزین بوده است .

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به تفاوت خیره کننده نرخ ٣٠٠ تومانی هر لیتر گازوئیل با قیمتهای منطقه ای و بین المللی افزوده بود : این حامل انرژی همچنان برای قاچاق جاذبه دارد، به همین دلیل بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت دولت عرضه گازوئیل در بخش حمل و نقل از ابتدای مهر ماه امسال بر اساس اطلاعات بارنامه و میزان پیمایش انجام می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب