امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14370 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا شریفی خبر داد؛

برنامه‌های نوروزگار 2 تا 12 فروردین با موضوعات مختلف برگزار می شود/ برج میلاد تهران امسال شاهد افزایش بازدید هیأت‌های رسمی از برج میلاد بودیم/همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه هایی در برج میلاد برگزار می‌شود

خبرایران: مدیر عامل برج میلاد گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های نوروزگار از2 تا 12 فروردین، ۲۰ غرفه با موضوعات مختلف آمادگی ارائه خدمات تفریحی، آموزشی، فکری، فرهنگی به کودکان، نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها هستند .
برنامه‌های نوروزگار 2 تا 12 فروردین با موضوعات مختلف برگزار می شود/ برج میلاد تهران امسال شاهد افزایش بازدید هیأت‌های رسمی از برج میلاد بودیم/همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه هایی در برج میلاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارخبرایران ، نشست خبری تشریح ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد امروز 17 اسفندماه 1394 با حضور«علیرضا شریفی» مدیر عامل برج میلاد واصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در برج میلاد در سال ۹۴ اظهار داشت: این برنامه‌ها در کنار ابلاغ برنامه‌های مصوب در قالب غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان بوده که خوشبختانه طی سال جاری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: در سال ۹۴ ویژه برنامه‌های نوروز ۹۴، ماه رمضان، ویژه برنامه تابستان و ویژه برنامه محرم و صفر انجام شده که در روزهای پایانی سال نیز ویژه برنامه ایام شهادت زهرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کیفی‌سازی برنامه‌ها و مرتبط بودن آنها با کارکرد برج میلاد خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود در سه بخش شهر تهران، کشور و در سطح بین‌المللی بوده و بخش قابل توجهی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۹۴ به اجرا درآمد و در سال ۹۵ رویکرد برج میلاد ادامه برنامه‌ها با محوریت خانواده خواهد بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران تأکید کرد: در تابستان امسال و در طی ۱۰۰ روز در یک عنوان برنامه 5 بخشی، برنامه‌های بسیار تخصصی برای شهروندان برگزارشد که نتایج خوبی را نیز در بر داشت.

وی به برنامه‌های اجرای شده از سوی برج میلاد برای اقشار محروم و ایتام اشاره کرد و گفت: در سال جاری در قشر محروم و ایتام جامعه برنامه‌های خوبی از سوی برج میلاد برگزار شد به طوری که در هفته یک بار خدمت از سوی برج میلاد به مؤسسات خیریه و ایتام به صورت رایگان ارائه شده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: در سال جاری هفته‌های فرهنگی شهرها و روزهای فرهنگی کشورها را در برج میلاد شاهد بودیم به طوری که امسال شاهد افزایش بازدید هیأت‌های رسمی از برج میلاد بودیم که نسبت به سال ۹۳ در این زمینه ۷۱ درصد رشد داشته‌ایم به طوری که غالب هیأت‌های خارجی به ایران، بازدید از برج میلاد از برنامه‌هایشان بوده است.

وی ابرازداشت: ازدیگرموضوعات طراحی شده در سال ۹۴ کیفی‌سازی خدمات بوده که این موضوع یکی از اولویت‌های برج محسوب بوده و اولویت سال ۹۵ نیز خواهد بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به ویژه برنامه نوروز برج میلاد تهران گفت: این برنامه‌ها از دوم تا دوازده فروردین و به مدت ۱۱ روز برگزار خواهد شد و تایم استفاده از برنامه‌ها از ۹ صبح تا ۱۰ شب خواهد بود و ویژه برنامه‌های طراحی شده در ایام نوروز تحت عنوان نوروزگار در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برج میلاد نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های ستاد گردشگری شهر تهران محسوب می‌شود که در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی در مجموعه‌های برج میلاد برگزار می‌گردد و در آستانه سال نو همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه خاص مرتبط با روز مادر و روز زن در برج میلاد برگزار می‌شود.

شریفی عنوان داشت: همزمان با اجرای برنامه‌های نوروزگار از دوم تا دوازدهم فروردین، ۲۰ غرفه با موضوعات مختلف آمادگی ارائه خدمات تفریحی، آموزشی، فکری، فرهنگی به کودکان، نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها هستند و یکی از سیاست‌های مسئولان برج میلاد حضور خانواده و استفاده آنها از برنامه‌های طراحی شده که خانواده محوری جزو اصلی‌ترین سیاست‌های برج میلاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز غرفه‌هایی نیز برای عرضه محصولات صنایع دستی پیش‌بینی شده است، بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با حضور در یکی از طبقات سازه برج میلاد از صنایع دستی ۴۰ هنرمند کشور بازدید و آثار مورد نظر خود را خریداری کنند و برگزاری نمایشگاه نوروز ملل با همکاری سازمان اکو یکی دیگر از برنامه‌های طراحی شده در نوروز ۹۵ خواهد بود ضمن اینکه در ایام نوروز برنامه‌های دیگری از جمله موسیقی و پانتومیم در برج میلاد برگزار می‌شود.

شریفی افزود: در ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با همکاری سازمان صدا و سیما جشن بزرگ روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود علاوه براینکه ۲ شب هم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری موسیقی و محفل‌های کوچه‌نوازان در برج میلاد بیان کرد: این برنامه توسط تعدادی از کودکان کار در برج برگزار خواهد شد که کودکان کار موسیقیای خود را در قطعات کوچک اجرا می‌کنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه به کمپین در دسترس خانواده با قطع کردن نت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فضای مجازی فرصت کنار هم بودن را از ما گرفته است و ما بنا داریم همزمان با نوروز کمپین اشاره شده را اجرا کنیم که در مرحله اول امیدواریم خانواده‌ها روزهای جمعه خود را با قطع کردن نت از فضای مجازی دور باشند.

وی اضافه کرد: ما هیچ مشکلی با موسیقی نداریم و نداشته‌ایم،در برج میلاد در اواخر مدیریت مدیرعامل سابق موسیقی پاپ در یک مقطعی مشخصی برگزار نشد که آن هم به دلیل اجرای متعدد برنامه‌ها بود به طوری که بعد از آن نیز در چند مرحله موسیقی پاپ برگزار شد ضمن اینکه ما هیچ مشکلی را با اجرای موسیقی پاپ نداریم.

شریفی  با اشاره به اینکه برای اجرای موسیقی پاپ در سال ۹۵ هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم، گفت: در سال آینده با توجه به شرایط احتمال افزایش قیمت بلیت‌ها ۱۰ الی ۲۰ درصد خواهد بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه با اشاره به حسابرسی برج میلاد در سال ۹۲ از سوی اعضای شورا گفت: حسابرسی برج میلاد در شورا انجام شد و ما نیز دفاعیات و پاسخ‌های خود را به حسابرس تقدیم کردم و اطمینان خاطر دادیم که در برج میلاد شفافیت کامل طبق ضوابط و قوانین وجود دارد به طوری که فرایند چاپ بلیت تحویل به گیشه و فروش آن کاملاً نظارت می‌شود و پول حاصل از فروش بلیت مستقیم به خزانه شهرداری واریز می‌شود.

شریفی در پایان این نشست خبری ضمن اشاره به رونمایی وب‌سایت جدید برج میلاد گفت: این وب‌سایت از لحاظ محتوایی و گرافیکی تغییر پیدا کرده است و همزمان در آستانه سال نو مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب