امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14400 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تملک و آزادسازی 4 ایستگاه در منطقه 15 برای خط 6 متروی تهران

خبرایران: شهردار منطقه 15 از تملک و آزادسازی 16 ملک برای آزادسازی 4 ایستگاه خط 6 متروی تهران خبر داد.
تملک و آزادسازی 4 ایستگاه در منطقه 15 برای خط 6 متروی تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومى شهردارى منطقه ١٥، دكتر على اكبر انجمنى با اشاره به اهمیت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و اولویتی که مترو برای شهر تهران دارد، تمام این املاک تملک و در اختیار مدیریت مترو قرار گرفت تا ایستگاه های واقع در این منطقه طبق برنامه زمانبندی شده احداث شوند.

وی با اشاره به فعال بودن كارگاه هاى مترو خط  6 در این منطقه اظهار كرد: مترو خط ٦ در مسير خود در منطقه ١٥، بيش از ٢٠ ايستگاه، دسترسى و هواكش خواهد داشت.

شهردار منطقه در ادامه افزود: این خط از انتهاي بزرگراه بعثت به سمت كيانشهر وارد و سپس از كيانشهر تا ميدان خراسان و به سمت شمال غرب تهران امتداد خواهد داشت.

دکتر انجمنی با اشاره به اين كه قرار است خط ٦ مترو تهران در منطقه ١٥ به ايستگاه افسريه ختم شود گفت:  با توجه به اين كه ميزان تردد مسافران در پايانه خاوران پر تعداد است پیشنها د دادیم براى تسهيل در رفت و آمد، اين ايستگاه در پايانه خاوران احداث شود تا دسترسی مسافرین در این محل به تمامی وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر باشد.

وى ابراز اميدوارى كرد: ايستگاه هاى مترو خط ٦ محدوده منطقه ١٥ تا پايان سال ٩٥ عملياتي شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب