امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14402 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آپ حامی نهال های کوچک امید شد؛

بیش از 1000 کودک کار در سرخه حصار نهال امید کاشتند

خبرایران: شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در جشن نهال های کوچک امید با هزار کودک کار همراه شد. آپ به مناسبت روز درختکاری حامی مراسمی شد که در آن بیش از 1000 کودک کار به صورت نمادین بیش از 1000 اصل نهال در پارک جنگلی سرخه حصار کاشتند .
بیش از 1000 کودک کار در سرخه حصار نهال امید کاشتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آسان پرداخت این مراسم با حضور احمد مسجد جامعی (عضو شوراي شهر تهران )، عبدالحسین مختاباد (رییس کمیته هنر شوای اسلامی شهر تهران )، پژمان پشمچی زاده (معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران)، فرزاد هوشیار پارسیان (مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ) و همچنین شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۳برگزار شد. از هنرمندان شناخته شده حاضر در این مراسم می توان از  عموهای فیتیله ای، لاله صبوری، مژگان ترانه، فرشته بیک پور، شراره رحیمیان و وحید مهابادی نام برد .

آسان پرداخت با اهدای هدایایی با نمادهایی از آپ به کودکان کار حاضر در این مراسم و برگزاری مسابقات مختلف با اجرای عمو فتیله ای ها دقایق شادی را برای سرگرم کردن این کودکان تدارک دیده بود.

گفتنی است ، آپ به عنوان استارتاپی سبز و دوستدار محیط زیست، در جهت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود، علاوه بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در حوزه های مشارکتی همچون فعالیت های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از موسسات خیریه ، حمایت از جوامع علمی، اشتغالزایی و کار آفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است و در جهت حساس نمودن افکار عمومی و جامعه میلیونی کاربران اپلیکیشن آپ و کد پرداخت موبایلی #733* تلاش داشته تا هموطنان را در مورد توجه به مسایل اجتماعی و در کنار آن رفع معضلات زیست محیطی تشویق کند .

پرداخت الکترونیک از یک سو با حذف عملیات چاپ اسکناس، اوراق بهادار و قبوض، به کمتر شدن قطع درختان و حفظ منابع طبیعی کمک می کند و از سوی دیگر با کاهش سفرهای درون شهری از ترافیک و آلودگی هوا می کاهد. انجام حدود سه میلیون و پانصد هزار تراکنش موفق روزانه توسط کاربران شرکت آسان پرداخت نقش بسزایی در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی دارد.

 
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب