امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14440 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفت عیدی الکترونیکی بانک سامان برای نوروز ۱۳۹۵

خبرایران: بانک سامان در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵ به مشتریان خود هفت عیدی‌ الکترونیکی هدیه می‌دهد.
هفت عیدی الکترونیکی بانک سامان برای نوروز ۱۳۹۵

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک در یک اقدام نوآورانه هدیه‌های نوروزی خود را برای سال ۱۳۹۵ به‌صورت الکترونیکی به مخاطبان خود تقدیم کرده است.

هفت هدیه بانک سامان برای نوروز شامل تقویم دیجیتال سال ۱۳۹۵ برای استفاده در صفحه نمایشگر، یک انیمیشن پنجاه‌ثانیه‌ای با موضوع آب و حیات، کتاب نَقل نوروز شامل سیزده داستان کوتاه درباره نوروز و پیشینه آیین‌های آن، کارت تبریک نوروزی، استیکرهای تلگرامی با موضوع آب، یک قطعه موسیقی عیدانه به نام «رقص شکوفه‌ها» و قطعه‌ «جشن» از سوئیت سمفونی خلیج‌فارس در صفحه نوروز وب‌سایت این بانک قرار داده شده است.

گفتنی است، مخاطب این هدایا علاوه بر مشتریان این بانک، عموم مردم هستند به‌طوری‌که همه مخاطبان می‌توانند وارد صفحه نوروز وب‌سایت بانک سامان شده و هدیه انتخابی خود را دریافت کنند. همچنین امکان اشتراک‌گذاری این هدایا از طریق تلگرام ایجاد شده است و افراد می‌توانند هر کدام از این هدیه‌ها را به‌صورت جداگانه برای دوستان خود ارسال کنند.

شایان توجه است همه این هدایا با تلاش کارشناسان بانک سامان تولید شده است.

برای مشاهده این صفحه روی عبارت عیدی‌های سامانی کلیک کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب