امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14443 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته منابع طبیعی در منطقه 10 صورت می گیرد؛

راه اندازی کمپین درختکاری با شعار «خانواده شهرداري،سفير سرسبزي تهران»

خبرایران: با تلاش و همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی همزمان با هفته منابع طبیعی کمپین درختکاری با شعار "خانواده شهرداري، سفير سرسبزي تهران" در بوستان تهرانی برپا می شود.
راه اندازی کمپین درختکاری با شعار «خانواده شهرداري،سفير سرسبزي تهران»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: براساس اولويت هاي شهرداري تهران درخصوص ترويج فرهنگ درختكاري، بهبود وضعيت محيط زيست و منابع طبيعي کمپین درختکاری با شعار "خانواده شهرداري، سفير سرسبزي تهران" در بوستان شهید حبیب غنی پور برگزار می شود.

وی با دعوت از تمامی كاركنان شهرداري منطقه و خانواده هاي آن ها برای شركت در كمپين درختكاري یادآور شد: عرصه مناسب برای درختكاري شناسایی شده و این امر خداپسندانه با مشارکت حداکثری کارکنان منطقه صبح روز پنجشنبه بیستم اسفندماه در بوستان شهید حبیب غنی پور واقع در خیابان قزوین، خیابان شهید بنکدار برگزار خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه، برگزاري مسابقات و برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي، پذيرايي و همچنين اهدای هدیه با محوريت موضوع فضاي سبز، درختكاري و محيط زيست به شركت كنندگان  در قالب قرعه كشي از دیگر برامه های این مراسم خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب