امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14462 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه یک؛

راهنمایی نوروزی گردشگران تهرانی در ایستگاه های اطلاع رسانی

خبرایران: با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شمال تهران به مسافرین و تسهیل در امر گردشگری ، 10 ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی در شمال تهران راه اندازی می شود.
راهنمایی نوروزی گردشگران تهرانی در ایستگاه های اطلاع رسانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار این منطقه در ستاد گردشگري نوروز 95  با اعلام خبر فوق اظهار داشت :  با توجه به  ضرورت اجراي برنامه هاي ويژه نوروز طرح مهمان طهران با شعار " تهران ميزبان ايران "  و اجرای طرح استقبال از بهاربرای سومین سال متوالی،10 ایستگاه اطلاع رسانی در سطح منطقه یک با هدف اطلاع رسانی به گردشگران تهرانی راه اندازی می شود.

وی گفت : این ایستگاه ها در بوستان قیطریه، میادین دربند، تجریش و قدس ، موزه سینما ، چهار راه پارک وی ، ابتدای خیابان ولنجک، شهرک شهید محلاتی ، امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و ساختمان شهرداری منطقه یک بر پا می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد : در این ایستگاه ها علاوه بر معرفی مکان های گردشگری شمیران ، نقشه کامل منطقه و تفرجگاه ها نیز به علاقمندان ارائه می شود .

وی افزود : در تعطیلات نوروزی شماره 137 آماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص مکان ها و تورهای گردشگری است.

رضایی تصریح کرد: امسال به دلیل اهمیت و گستردگی امور گردشگری ، این بخش از مرکز خدمات اجتماعی جدا و به صورت مستقل زیر مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب