امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14480 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت شهادت دخت نبی اکرم (ص) برگزار می شود؛

13مراسم سوگواری در مساجد، سرای محلات و مدارس منطقه 15

خبرایران : شهردار منطقه 15 از برگزاری 13 مراسم سوگواری بانوی اخلاق همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مساجد محوری، سرای محلات، مدارس و بوستانهای منطقه خبر داد.
13مراسم سوگواری در مساجد، سرای محلات و مدارس منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) 13 مراسم سوگواری و عزاداری دخت نبی اکرم (ص) با مضامین سخنرانی، روضه خوانی و مداحی در نواحی هشتگانه منطقه با حضور شهروندان مومن و ولایی برگزار می شود.

وی افزود: مسجد امام رضا(ع)، سرای محلات طیب و مظاهری در ناحیه یک، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) و دبیرستان مجتهدی در ناحیه دو، مسجد المهدی (عج) در ناحیه سه، مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) در ناحیه چهار، مسجد روح اله و مسجد الزهرا(س) در ناحیه پنج، بوستان ولی عصر(عج) و سرای محله مسعودیه در ناحیه شش، مزار شهدای گمنام در ناحیه هفت و مسجد نبی اکرم (ص) در ناحیه هشت از جمله مکانهای برگزاری مراسم است.

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه فرهنگی "یاس کبود" و مسابقه فرهنگی "خطبه فدک" در مساجد شاخص و سرای محلات منطقه ازدیگر برنامه های اجرایی در ایام فاطمیه بوده است.

شهردار منطقه با اشاره به نزدیک بودن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) یادآور شد: مراسم تکریم و تجلیل از مادران شهید نیز چهارم فروردین همزمان با سالروز وفات این بانوی بزرگوار در مساجد محوری و سرای محلات منطقه برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب