امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14522 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال؛

جلسه مرکز فرماندهی حادثه منطقه 22 برگزار شد

خبرایران: در راستای اجرای تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری و ساماندهی برنامه های چهارشنبه آخر سال جلسه مرکز فرماندهی حادثه منطقه 22 در ستاد مدیریت بحران با حضور شهردار منطقه برگزار شد.
جلسه مرکز فرماندهی حادثه منطقه 22 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، این جلسه با حضور مولایی شهردار، قمیان قائم مقام، معاونین و شهرداران نواحی چهارگانه، رییس بوستان های سطح منطقه، نماینده های سازمان های خدمات رسان منطقه، کلانتری، راهور و با هدف مقابله با سوانح و اتفاقات های چهارشنبه آخر سال و اجرای تمهیدات لازم در این خصوص در منطقه برگزار شد.

محمد نژاد رییس ستاد بحران منطقه 22 در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه مدیران و مسئولان مربوطه هماهنگی ها، برنامه ها و پیشنهادات خود را با هدف کاهش سوانح و اتفاقات پیش بینی شده بیان کردند.

به گفته وی خوشبختانه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در شب چهارشنبه آخر سال شاهد اتفاق خاصی در سطح منطقه نبودیم.

وی یادآور شد: استقرار و آماده باش چند دستگاه آمبولانس، برگزاری کارگاههای آموزشی کاهش مخاطرات، استفاده از گروههای دوام در سطح نواحی، تجهیز خوردوهای شهربان و حریم بان به وسایل آتش نشانی و ... از جمله برنامه هایی بود که در این خصوص صورت گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب