امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14524 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کسب نشان برتر توسط بانک اقتصادنوين در جشنواره ستاره‌هاي فناوري

خبرایران: بانک اقتصادنوين در هفتمين جشنواره ستاره‌هاي برتر فناوري، در بخش اهداي نشان‌هاي مختلف ستاره فناوري بر اساس نظر هيات داوران و بررسي مدارک و اسناد و نظرسنجي از مشتريان نشان "پرستيژ" دريافت کرد.
کسب نشان برتر توسط بانک اقتصادنوين در جشنواره ستاره‌هاي فناوري

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين جشنواره خدمات بانکداري الکترونيک و فناوري‌هاي اطلاعاتي بانک‌هاي کشور مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت بانک اقتصادنوين موفق شد نشان پرستيژ اين جشنواره را کسب کند.
در اين جشنواره همچنين از کتاب جامع توسعه ICT در ايران رونمايي شد ضمن اينکه هفت چهره نامدار اين حوزه نيز مورد تقدير قرار گرفتند.
در ادامه اين مراسم نشان "پرستيژ" هفتمين جشنواره ستاره‌هاي برتر فناوري به فرهاد اينالويي مدير بانکداري مدرن اين بانک اهدا شد.
بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور تاکنون اقدامات اثرگذاري در حوزه خدمات بانکداري الکترونيک ارايه کرده و اين اقدامات به دفعات توسط نهادها و سازمان‌ها مورد تقدير و قدرداني قرار گرفته است علاوه بر اين که بانک اقتصادنوين ضمن تعامل با سازمان‌ها مرتبط از جمله سازمان حفاظت محيط زيست نسبت به طراحي و معرفي خدمات دوستدار محيط زيست اقدام کرده است.
جشنواره ستاره‌هاي فناوري ايران، با هدف معرفي برترين فعاليت‌ها، خدمات و کالاهاي ارايه شده در بازار فناوري اطلاعات و ارتباطات در سال 94، از سوي مرکز ICTAGE و با شعار "يادآوري و نمايش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوري ايران" در اسفند ماه برگزار شد.
اين بانک در دوره‌هاي گذشته نيز جوايز اين جشنواره را دريافت کرده بود که کسب عنوان "نوآوري و خلاقيت" و "نوآوري" از آن جمله است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب