امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1453 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آثار نهایی بخش رقابتی جشنواره تجسمی فجر اعلام می‌شود

خبرایران: انتخاب نهایی آثار ششمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر تا پایان هفته انجام می‌شود و آثار نهایی راه یافته به جشنواره شنبه پنجم بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.
آثار نهایی بخش رقابتی جشنواره تجسمی فجر اعلام می‌شود
به گزارش خبر ایران، آثار نهایی بخش بین الملل ششمین جشنواره تجسمی فجر انتخاب شده و انتخاب نهایی آثار بخش ملی نیز در این هفته انجام می شود و فهرست هنرمندان و آثار پذیرفته شده بخش رقابتی هفته آینده اعلام می شود.

در بخش بین المللی 149 اثر تصویرسازی(خانواده)، 54 پوستر(انرژی)،‌ 134 کاریکاتور(سیاستمداران مطرح جهان- هنر) و 64 عکس (امید و شادی های زندگی) به جشنواره راه یافته اند. در بخش ملی هم تاکنون 110 اثر نقاشی(انسان معاصر) و 255 اثر خوشنویسی برای جشنواره انتخاب شده اند و آثار نهایی نگارگاری، سرامیک هنری و مجسمه سازی نیز تا اول هفته آینده انتخاب می شود.

 84  فیلم مستند هنرهای تجسمی نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده که انتخاب فیلم های مستند جشنواره تجسمی فجر نیز تا 10 بهمن ماه انجام می شود. بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی امسال در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 26 بهمن تا اول اسفندماه در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل( عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل( فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب