امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14539 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازديد وزير راه و شهرسازي از پايانه مسافربري غرب تهران

خبرایران : در آستانه سال نو و در دومين روز از آغاز طرح نوروزي، وزير راه و شهرسازي به همراه معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، از پايانه مسافربري غرب بازديد كرد.
بازديد وزير راه و شهرسازي از پايانه مسافربري غرب تهران

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، دكتر عباس آخوندي ضمن بازديد از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری غرب تهران ، نحوه خدمت‌رسانی به مسافران  ، وضعیت فروش بلیت اتوبوس ، با متصديان شركتهاي حمل و نقل مسافر همچنين با تعدادي از مسافران گفتگو كرد .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه، با حضور در مرکز معاینه فنی پایانه مسافری غرب، از روند فعالیت این مرکز نيز بازديد کرد‌.

اين گزارش حاكي است، دكتر آخوندي در پایان این بازدید، با حضور در جمع خبرنگاران، از آمادگی بخش‌های مختلف حمل‌ونقل جاده‌اي، ریلی، هوایی و دریایی برای انجام سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: در همين راستا شرایط لازم در پایانه مسافری غرب برای ارائه خدمت به مسافران فراهم شده است و مشکلی در عرضه بلیت برای مسافران وجود ندارد. ضمن اين‌كه بخشی از بلیت‌ها به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد‌.

وزیر راه و شهرسازی همچنين با اشاره به بازدید خود از بخش معاینه فنی پایانه مسافربری غرب خاطرنشان كرد: معاینه فنی اتوبوس‌ها از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و خوشبختانه در اين مركز عمليات كنترل به دقت در حال انجام است‌.

دكتر آخوندي در ادامه، با اشاره به آمادگي ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس ، 27 هزار دستگاه ميني بوس و ۳۸ هزار دستگاه سواری برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی تصريح كرد: همچنين تعدادی دستگاه سواری جدید به ناوگان سواری‌کرایه بین‌شهری اضافه شده است‌.

وي از فروش ۴۵۰ هزار بلیت اتوبوس از طریق اینترنت خبر داد و افزود: اين نشان مي‌دهد مردم براي تهيه بليت برنامه‌ريزي مناسبي از قبل داشته‌اند و براي سفرهاي خود بخوبي مديريت مي نمايند .

وزير راه و شهرسازي در خاتمه ابراز امیدواري كرد مسافران سفری ایمن و شادي داشته باشند.

شايان ذكر است ، در اين بازديد مهندس داود كشاورزيان معاون وزير راه وشهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي همچنين جمعي از مديران ستادي ، مديركل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان تهران و مدير پايانه‌هاي مسافري شهرداري تهران نيز حضور داشتند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب