امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14564 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز پنجشنبه ۲۷ اسفندماه ؛

مصرف بنزین کل کشور از مرز ۹۸ میلیون لیتر گذشت

خبرایران: مصرف بنزین کل کشور روز پنجشنبه (۲۷ اسفندماه) با ۱۴ درصد افزایش از ۹۸ میلیون لیتر فراتر رفت.
مصرف بنزین کل کشور از مرز ۹۸ میلیون لیتر گذشت

روز ۲۷ اسفندماه امسال در کل کشور ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، استانهای تهران ۱۹ میلیون لیتر، اصفهان هشت میلیون لیتر، فارس پنج میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر و خراسان رضوی پنج میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف شد که این نشاندهنده ۱۴ درصد رشد است.

مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه (۲۶ اسفندماه) امسال با ۱۳ درصد افزایش از مرز ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر گذشت.

براساس این گزارش، در روز ٢٦ اسفندماه به ترتیب استانهای تهران با ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، فارس پنج میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و خراسان رضوی چهار میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بیشترین مصرف کشور را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که مصرف بنزین کل کشور در بازه زمانی ١٧ تا ٢٥ اسفندماه امسال با بیش از دو میلیون لیتر افزایش به میانگین روزانه ٧٥ میلیون و ٤٧٧ هزار لیتر رسید، در حالی که این مقدار در هفته منتهی به ١٦ اسفندماه ٧٣ میلیون لیتر بود.

آمار مصرف بنزین معمولی در این دوره نشان می دهد که در این مدت به طور میانگین روزانه بیش از ٧٢ میلیون لیتر بنزین معمولی مصرف شده است.

بر پایه این گزارش، در بازه زمانی ١٧ تا ٢٥ اسفندماه ، ٢٩ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد که بیشترین مقدار مصرف آن با ٥,٢ میلیون لیتر به روز شنبه (٢٢ اسفندماه) مربوط می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب