امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14605 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مولایی خبرداد؛

رضایت مهمانان نوروزی از امکانات تفریحی - رفاهی نوروزی منطقه 22

خبرایران : مولایی شهردار منطقه 22 از اجرای کامل تمهیدات نوروزی و برنامه ریزی های در نظر گرفته شده در طول ایام تعطیلات نوروز در اماکن تفریحی این منطقه با همکاری کلیه دستگاههای خدمات رسان محلی و فرامحلی خبر داد.
رضایت مهمانان نوروزی از امکانات تفریحی - رفاهی نوروزی منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،مولایی شهردار منطقه ضمن اعلام رضایت مسافران نوروزی از امکانات اسکان و برنامه های گردشگری این منطقه در طی تعطیلات نوروزی، از اسکان بیش از  2000 گردشگر نوروزی در ستاد اسکان مسافرین نوروزی منطقه خبر داد و گفت: اردوگاه شهید میرحسینی به عنوان محل اسکان مسافرین نوروزی منطقه در تعطیلات نوروزی پذیرای بیش از 376 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2134 نفر و همچنین 180 مهمان ویژه و 50 کودک بی سرپرست از استان زنجان بود و تعداد 476 بسته فرهنگی نیز بین مهمانان مستقر در این ستاد توزیع شده است. ضمنا بیش از 15 هزار نفر از ایستگاههای سه گانه اطلاع رسانی مستقر در منطقه واقع در میدان المپیک، دریاچه شهدای خلیج فارس و بزرگراه اتوبان تهران کرج بازید نموده  و در حدود 9 هزار بسته فرهنگی نیز در این ایستگاهها توزیع شده است.

وی یادآور شد: با هدف ايجاد امكانات رفاهي و خدماتي براي مسافرين نوروزي و پيشگيري و مقابله با بروز هرگونه حوادث و خطرات احتمالي در محل اسكان مسافرين نوروزي 95 در اردوگاه شهيد مير حسيني منطقه 22، ستاد مديريت بحران با همکاری سازمانهاي خدمات رسان منطقه از تاريخ 27 اسفند ماه 94 تا 15 فروردين ماه 1395 میزبان گردشگران نوروزی منطقه بود. همچنین با تلاش اداره سلامت منطقه بیش از 370 نفر از مسافران نوروزی در ستاد اسکان منطقه 22 تحت پوشش تست غربالگری، فشار خون و قند خون قرار گرفتند. کنترل رایگان قند خون، فشار خون و تست غربالگری دیابت از جمله طرح هایی است که با تلاش اداره سلامت و با همکاری ستاد گردشگری منطقه به منظور رفاه حال مسافران نوروزی  اجرا می شود.

وی از توزیع بیش از 5 هزار نقشه کاربردی قطب تفریحی گردشگری تهران بین مهمانان نوروزی و بروشورهای گردشگری منطقه ۲۲ و بروشورهای فرهنگی اجتماعی با مضامین آموزشی پسماند- خط سفید- آسمان آبی و زمین پاک- بازیافت در ستاد اسکان بین مسافران و مهمانان نوروزی منطقه خبر داد و گفت: ضمنا توزیع بسته های فرهنگی، توزیع کتابچه و بروشورهای ویژه گردشگری نوروزی، ویزیت پزشکی، پاسخ به سوالات شرعی و شبهات مذهبی، مشاوره های روانشناسی، مشاوره تغذیه و ویزیت پزشکی از جمله برنامه هایی است که با همکاری ستاد گردشگری نوروزی و معاونت اجتماعی و فرهنگی در کلیه اماکن تفریحی منطقه تا پایان تعطیلات در سطح منطقه اجرا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب