امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14612 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارنامه آزمون دکتری ۹۵ منتشر شد

خبرایران: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.
کارنامه آزمون دکتری ۹۵ منتشر شد

به گزارش خبرایران، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 95 و اطلاعیه تکمیلی در این زمینه را منتشر کرد.

تمامی داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی سایت مذکور با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و سایر مشخصات فردی (نام‌خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به مشاهده کارنامه اولیه خود اقدام نموده و در صورت لزوم نسبت به چاپ آن اقدام کنند. لذا داوطلبانی که دارای نمره کل تراز نهایی مثبت (یک و بالاتر) باشند می‌توانند مطابق موارد ذیل اقدام کنند.

شرایط و ضوابط و کد رشته محل‌های پذیرنده دانشجو در آزمون دکتری سال 1395 نیز از طریق سایت سازمان  سنجش از روز سه شنبه 17 فرودین 95 بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از تاریخ سه شنبه 17 فرودین 95 تا روز شنبه 21 فرودین 95 می‌توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل اقدام کنند.
براساس انتخاب رشته صورت گرفته، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو نسبت به اعلام حدنصاب هر کد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت موسسه مربوط در پایان هفته اول اردیبهشت ماه اقدام می‌کنند و داوطلبان دارای حدنصاب نیز باید مطابق اطلاعیه دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو که برروی سایت هر موسسه قرار می‌گیرد و براساس برنامه زمانی نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام کنند.
بدیهی است عدم مراجعه و اقدام مطابق اطلاعیه دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن موسسه است و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد وجود ندارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب