امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14624 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با اولین روز کاری سال جدید انجام گرفت؛

دیدار نوروزی دکتر اخباری با روسای مراکز ، مؤسسات و همکاران سازمان مرکزی

خبرایران: دکتر اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» رویکرد خوبی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی بود .
دیدار نوروزی دکتر اخباری با روسای مراکز ، مؤسسات و همکاران سازمان مرکزی

دکتر اخباری در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک سال نو گفت: نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» رویکرد خوبی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی بود چون دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه نسل سوم ، هدفی غیر از دانش بنیان کردن اقتصاد ندارد.

وی افزود: همچنین تاکید رئیس جمهوری بر افزایش رشد اقتصادی در اولین جلسه هیات دولت نیز اهمیت این بحث را یادآوری می­نماید .

دکتر اخباری گفت: ما در سال 1394 دستاوردهای خوبی را برای دانشگاه داشتیم که یکی از آنها تصویب برنامه ها و سیاست های راهبردی دانشگاه توسط هیآت امنا بود. وی خاطر نشان کرد که دریافت حکم شورای گسترش علمی کاربردی و شورای برنامه ریزی درسی از وزیر علوم شورای گسترش علمی کاربردی در کنار گسترش جذب دانشجو از نقاط قوت دانشگاه در سال گذشته بود.

وی افزود:  ما در طول سال گذشته 98 درصد جذب دانشجو داشته ایم که در ده سال اخیر بی سابقه بوده است و قصد داریم با همدلی و همزبانی در سال 1395 این روند را مستمرا ادامه بدهیم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب