امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14627 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی یزدانی اعلام کرد؛

مراکز تاریخی و مذهبی ، پر بازدیدترین مکان های منطقه یک بودند

خبرایران: پر بازدید ترین مراکزی که مورد توجه خاص شهروندان تهرانی و گردشگران منطقه یک در نوروز 95 قرار گرفت مراکز تاریخی و مذهبی از جمله امامزاده صالح (ع)، موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد ، ،بازار قدیم تجریش و مجموعه های کاخ موزه سعدآباد و نیاوران بودند.
مراکز تاریخی و مذهبی ، پر بازدیدترین مکان های منطقه یک بودند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به  ضرورت اجراي برنامه هاي ويژه نوروز طرح مهمان طهران با شعار " تهران ميزبان ايران "  و اجرای طرح استقبال از بهاربرای سومین سال متوالی،13 ایستگاه اطلاع رسانی در سطح منطقه یک با هدف اطلاع رسانی به گردشگران راه اندازی شد.

وی گفت: این ایستگاهها در بوستان قیطریه، میادین دربند، تجریش و قدس ، موزه سینما ، چهار راه پارک وی ، ابتدای خیابان ولنجک، شهرک شهید محلاتی ، امامزاده علی اکبر (ع) چیذر، جماران، دارآباد، ایستگاه مترو  و ساختمان شهرداری منطقه یک بر پا شد.

یزدانی ادامه داد: پر بازدید کننده ترین ایستگاه های منطقه شامل ایستگاه های دربند، قدس و تجریش بود که به دلیل قرار گرفتن در نقاط پر تردد و خاص منطقه یک در ایام نوروز، بیشترین مراجعه کننده را داشته اند.

این مقام مسئول تصریح کرد : در این ایستگاه ها علاوه بر معرفی مکان های گردشگری شمیران ، نقشه کامل منطقه و تفرجگاه ها نیز به علاقمندان ارائه شد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب