امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14629 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای نخستین بار در منطقه 21 انجام شد ؛

شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی حاشیه بزرگراه شهید لشگری از کیلومتر 6 الی 22

خبرایران: شهردار منطقه 21 از شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی حاشیه ی بزرگراه شهید لشگری از کیلومتر 6 الی 22 ، در این منطقه خبر داد.
شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی حاشیه بزرگراه شهید لشگری از کیلومتر 6 الی 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : این اقدام که برای اولین بار به صورت ویژه و گسترده در این منطقه انجام شده ، در راستای  ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر و با توجه به فرا رسیدن فصل بهار بوده است.

شهردار منطقه 21 همچنین از ترمیم نقاشی های دیواری مربوط به سالیان گذشته در بزرگراه شهید لشگری از کیلومتر 6 الی 22 نیز خبر داد و افزود : اقدام فوق به منظور ایجاد تنوع و زیبایی بصری در محدوده ی مذکور صورت گرفته است.

به گفته ی این مقام مسئول ، شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی در ضلع شمال بزرگراه فتح نیز در دست اقدام است .

شهردار منطقه 21 همچنین تصریح کرد : به جز معابر یاد شده ، شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی در معابر درجه ی دو سطح منطقه 21 نیز در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفته و به صورت گسترده انجام خواهد شد .

دکتر بافرانی در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر میان شهروندان و مدیران شهری در تمامی حوزه های مدیریت شهری اظهار داشت : تمامی تلاش مدیریت شهری ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان در کلان شهر تهران است تا در نهایت شهری زیبا و عاری از هر گونه آلودگی بصری با شهروندانی پویا و با نشاط داشته باشیم .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب