امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14641 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر رئیس ستاد دیه کشور از موسسه اعتباری کوثر

خبرایران: در آستانه روز زن، موسسه اعتباری کوثر با اهدای مبلغ 10 میلیارد ریال، زمینه آزادی 80 زندانی بدهکار با اولویت بانوان را فراهم کرد .
تقدیر رئیس ستاد دیه کشور  از موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جولایی رئیس ستاد دیه کشور با حضور در مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا در محل نمارخانه حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر از کمک خداپسندانه دکتر رضایی مدیرعامل موسسه ای که مزین به نام مبارک حضرت صدیقه طاهره(علیها السلام) است ، در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تقدیر و تشکر کرد .

وی با اعلام اینکه موسسه اعتباری کوثر با کمک 10 میلیارد ریالی خود توانست زمینه آزادی 80 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنداظهار داشت :  شما با این عمل خیر در شب تحویل سال نو ، خوشحالی را به جمع خانواده های این عزیزان بازگرداند .

جولایی گفت : امیدواریم کوثر قرآن که خیر کثیر است برکتش در جامعه ساری و جاری شود ، از درگاه خدای متعال برای همه عزیران در موسسه اعتباری کوثر به ویژه دکتر رضایی مدیرعامل و شما کارکنان عزیز ،  اجر و پاداش اخروی و سعادت دنیوی مسئلت می نمایم .

رئیس ستاد دیه کشور افزود : کمک به آزادی زندانیان غیرعمد در حقیقت کمک به تمام شئون زندگی وخانواده آن فرد است . چراکه وقتی سرپرست و نان آور یک خانواده زندانی می شود خانواده او دچاربحران عدیده ای می شود و حتی در شئون و مایحتاج ضروری اضطرار قرارمی گیرد و با آزادی او می توان یک خانواده را از بحران جدی نجات داد و این به معنای واقعی کلمه مصداق و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا می باشد و موسسه اعتباری کوثر مصداق خیر کثیر را در این زمینه ساری و جاری کرد .

 در این همیاری موسسه اعتباری کوثر 80 زندانی واجد شرایط از 18 استان کشور که بیشتر آن‌ها را نیز نسوان محبوس و سرپرستان خانواده تشکیل می‌دادند از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

استان گلستان با 12 محکوم غیرعمد و استان‌های فارس، مرکزی و خراسان جنوبی به طور مشترک با 9 محکوم نیازمند و آبرومند بیشترین آمار را در بین افراد آزاد شده به خود اختصاص داده‌اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب