امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14649 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد ؛

برگزاری ویژه برنامه های متنوع در حوزه سلامت

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های متنوع در حوزه ی سلامت از سوی اداره سلامت این منطقه خبر داد.
برگزاری ویژه برنامه های متنوع در حوزه سلامت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : خانه های سلامت محله دریا ، پاسداران ، تهرانسر غربی و چیتگر شمالی اقدام به برگزاری برنامه های ویژه در حوزه ی سلامت می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه اظهار داشت : برنامه هایی از قبیل اندازه گیری قد و وزن          ( تعیین شاخص توده بدنی BMI ) ، ویزیت پزشک ، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت حل مساله ، مشاوره طب سنتی ، آموزش بهداشت دهان و دندان ویژه کودکان ، مشاوره فردی و مشاوره مامایی در دستور کار اداره سلامت جهت خدمت به شهروندان منطقه قرار دارد .

به گفته ی این مقام مسئول کلاس آموزشی سلامت روان در بانوان ، کلاس آموزشی فشار خون و عوارض آن ، کلاس آموزشی اعتماد به نفس ویژه اعضای کانون معلولین ، ، کلاس آموزشی بهداشت دهان و دندان ویژه دانش آموزان در مدرسه پروین اعتصامی ، کلاس آموزشی شناخت هیجانات و چگونگی مدیریت آنها ، کلاس آموزشی سلامت روان در دانش آموزان برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21  همچنین از برگزاری کلاس های پیشگیری از افسردگی ، معرفی غذاهای کم کالری ، آیین همسر داری ویژه اعضای کانون مادر و کودک ، تغذیه مناسب ویژه اعضای کانون پیشگیری از چاقی ، زنان و اهدای خون ، کم خونی و راه های درمان آن ویژه اعضای کانون اهدای خون ، ارتباط چاقی و دیابت ، نقش ورزش در کاهش و پیشگیری از دیابت نیز خبر داد.

آزاده عروه در پایان تصریح کرد : این برنامه ها در راستای سیاست های سلامت محور شهرداری کلان شهر تهران و به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت شهروندان از سوی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و با توجه به نیاز سنجی که در سال گذشته انجام شد به صورت مستمر با نام کلاس های بهارانه سلامت برگزار می شود .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب