امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14650 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش سرویس دهی در خط مترو فرودگاه مهرآباد

خبرایران : خط مترو فرودگاه مهرآباد تهران با افزایش ساعت سرویس دهی و کاهش فاصله گذر قطار‌ها، سطح خدمات خود به مسافران را ارتقا داد.
 افزایش سرویس دهی در خط مترو فرودگاه مهرآباد

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی مدعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام این خبر افزود: از صبح امروز مسافرگیری در ایستگاه‌های خط مترو فرودگاه مهرآباد از ۸ صبح با فاصله گذر ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسافران تا ساعت ۱۸ می‌توانند از این خط استفاده کنند خاطر نشان کرد: خط فرودگاه مهرآباد پیش از این در مرحله راه اندازی قرار داشت و فاصله گذر حرکت قطار‌ها هر نیم ساعت و حدفاصل ساعات ۱۱ تا ۱۴ انجام می‌شد.

خط مترو فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی و تونلی درون شهری پایتخت به مسافت دو کیلومتر، از مسیر خط چهار مترو در ایستگاه مترو بیمه انشعاب دارد.

این خط مترو، طراحی و مبلمان متفاوتی را برای تردد مسافران فرودگاهی نسبت به دیگر خطوط مترو تهران دارد ضمن اینکه مبلمان داخلی واگن‌ها مخصوص حمل توشه همراه مسافر، سرفاصله حرکت قطار‌ها و نیز قابلیت تردد قطار‌ها به صورت هوشمند و بدون راننده از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این خط مترو است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب