امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14659 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حكم دكتر داوود نعمتی اناركی ؛

مدير جديد روابط عمومي معاونت خبر معرفي شد

خبرایران : مراسم معارفه آقاي اصغر عبدي به عنوان مدير روابط عمومي معاونت خبر صدا و سيما برگزار شد .
مدير جديد روابط عمومي معاونت خبر معرفي شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي رسانه ملي، دكتر داوود نعمتي اناركي در حكمي اصغر عبدي را به مديريت روابط عمومي معاونت خبر صدا و سيما منصوب كرد .

مراسم معارفه مدير جديد روابط عمومي معاونت خبر رسانه ملي امروز در شوراي مديران معاونت خبر رسانه ملي برگزار شد

در اين جلسه دكتر جبلي معاون خبر رسانه ملي ضمن قدرداني از تلاش هاي محمدرضا ياسين مدير پيشين روابط عمومي اين معاونت ،از اصغر عبدي خواست پيگير خواسته هاي مخاطبان از حوزه هاي مختلف خبر و انعكاس دهنده نظرات آنان به بدنه خبر باشد .

دكتر داوود نعمتي مديركل روابط عمومي رسانه ملي نيز با اشاره به تمركز فعاليت هاي روابط عمومي در حوزه پيام يادآور شد اين تمركز وظيفه روابط عمومي را نسبت به قبل سنگين تر كرده است اما روابط عمومي هاي سازمان توانسته اند وظايف خود را با توجه به ساختار جديد سازمان به خوبي ايفا كنند .

دكتر نعمتي در حكمي كه براي انتصاب آقاي عبدي صادر كرده وي را به وظايفي چون " زمينه سازي براي تحقق اهداف كلان روابط عمومي در مجموعه معاونت خبر ،برقراري ارتباط  موثر با واحدهاي ستادي اداره كل روابط عمومي سازمان با هدف محقق شدن تمركز در فعاليت هاي روابط عمومي ، روزآمدي و حرفه اي گرايي در تهيه و پردازش اخبار فعاليت ها و اقدامات حوزه معاونت خبر و انتشار آن در گستره فضاي رسانه اي و توجه ويژه به فضاي مجازي و استفاده از ظرفيت هاي اين فضا براي ارتقاء سطح فعاليت ها و پوشش خبري اقدامات معاونت مكلف كرده است .

اصغر عبدي از كارشناسان با سابقه روابط عمومي و خبر و حوزه نشر است و در سابقه كاري خود سال ها تجربه سردبيري بخش هاي مختلف خبري راديو و تلويزيون، مديريت روابط عمومي در سازمان سنجش آموزش كشور ، وزارت تعاون و شركت ملي صنايع مس كشور را دارد . وي در رشته هاي ارتباطات و مديريت در سطع كارشناسي و كارشناسي ارشد فارغ التحصيل شده است و سابقه تدريس در دانشگاه را نيز دارد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب