امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14682 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد ؛

ساماندهی زمین های چمن مصنوعی در سطح محلات

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از ساماندهی زمین های چمن مصنوعی در سطح محلات این منطقه خبر داد.
ساماندهی زمین های چمن مصنوعی در سطح محلات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اشاره به مطلب فوق گفت : در این منطقه 19 زمین چمن مصنوعی وجود دارد که ساماندهی آنها با قراردادهای تیپ انجام و مدیرت آنها به محلات واگذار شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه اظهار  داشت : از 19 زمین چمن مصنوعی موجود در منطقه ، چمن های مصنوعی 15 زمین در سال گذشته تعویض و یا ترمیم شده اند و 4 زمین چمن نیز جهت اقدامات لازم در دستور کار اداره ورزش منطقه برای سال جدید قرار دارند.

به گفته ی این مقام مسئول ، این اقدامات در راستای آماده سازی فضایی جهت ورزش و آمادگی های جسمانی جوانان در سطح محلات منطقه و همچنین به منظور ارتقای سلامت جسمانی و ایجاد شور و نشاط شهروندان صورت می پذیرد.

آزاده عروه در پایان تصریح کرد : اداره و نگهداشت زمین های چمن مصنوعی در سطح محلات با هماهنگی اداره ورزش حوزه ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به مدیران همان محلات واگذار شده است .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب