امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14694 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد امینی خبرداد؛

اداره کمپ شفق در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست

خبرایران : شهرداری تهران در راه اندازی فیزیکی کمپ ترک اعتیاد شفق کمک کرده است و این مجموعه به هيچ عنوان زير نظر شهرداري تهران اداره نمي شود.
اداره کمپ شفق در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری تهران، محمد امینی مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: كمپ ترك اعتياد شفق مجموعه ای زير نظر ستاد مبارزه با مواد مخد ر و بهزيستي است كه حتي مسوولان شهرداري بدون اجازه قاضي مربوطه٬ اجازه ورود به آن را ندارند.

وی با اشاره به نقش شهرداری تهران در آماده سازی شفق گفت: شهرداري تهران در راستای كمك به مسئولان مربوطه برای تسريع در عمليات جمع آوري بانوان در آماده سازي٬ تجهيز ٬راه اندازي و تحويل به مسئولان آن٬ هزينه قابل توجه کرده و این مرکز را به يكي از بهترين كمپ ها از نظر ساختمان و تجهيز تبديل كرده است.

امینی با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر زير نظر وزارت كشور انجام وظيفه مي كند٬ افزود: شهرداري طبق قانون٬ وظيفه تمهيدي خود را بنحو مطلوب انجام و تحويل ستاد مذكور داده است.اما نحوه مديريت آن مجموعه در حوزه اختیارات شهرداری تهران نيست.

وی با اشاره به تعدد نهادهاي مسئول و درگير با موضوع اعتياد و كارتن خوابي گفت: جمع آوري این افراد از سوی نيروي انتظامي، مجوز نگهداري از سوی قوه قضاييه، مجوزهاي بهداشتي و مددكاري و تامين نيروي اين بخش از سوی وزارت بهداشت و بهزيستي انجام می شود و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز مديريت كمپها و نظارت بر آنها را به عهده دارد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداري به استناد قانون جهت كمك در این زمینه قريب به ٣٠ ميليارد ریال جهت تعمير٬ تجهيز و آماده سازي کمپ شفق هزينه كرده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب