امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14696 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید شهردار تهران از پروژه تبدیل اراضی انبار نفت به بوستان

خبرایران : شهردار تهران از پروژه در حال احداث اراضی انبار نفت به بوستان و مرکز تفریحی و گردشگری که از سوی شهرداری منطقه 11در دست اقدام است ؛ بازدید کرد.
بازدید شهردار تهران از پروژه تبدیل اراضی انبار نفت به بوستان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، دکتر قالیباف به اتفاق هیئت همراه در بازدید از پروژه بوستان تبسم که فاز اول آن به زودی آماده بهره برداری خواهد شد؛ از فضاهای کارگاهی و فضای سبز ایجاد شده در بوستان تبسم بازدید کرد.

شایان ذکر است فاز اول بوستان تبسم به مساحت 12هزار متر مربع در محدوده اراضی انبار نفت از سوی شهرداری منطقه 11 در دست احداث است . این اراضی 6 هکتار وسعت دارد که در مراحل بعد عملیات ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی برای شهروندان مرکز و جنوب پایتخت در آن انجام خواهد شد.

این بوستان وسیع با تجهیزات و خدمات بسیار مجهز که فضاهای گردشگری و تفریحی مناسب برای خانواده ها در آن فراهم خواهد شد؛با دسترسی آسان قابلیت بهره مندی تمامی شهروندان تهرانی به ویژه ساکنین محله های مرکزی و جنوبی پایتخت را دارد .

شهردار تهران که با همراهی شهردار منطقه 11 از روند عملیات اجرایی بوستان تبسم بازدید کردند ؛ضمن تأکید بر ایجاد فضاهای سبز در هسته مرکزی و جنوبی شهر تهران که به دلیل تراکم بافت مسکونی و جمعیتی و نیز کمبود زمین ؛ بیشترین نیاز به بوستان و فضاهای تفریحی و گردشگری را دارد؛ افزایش سرانه فضای سبز برای ایجاد امکانات مناسب تفریحی و رفاهی برای ساکنان این محله ها را ارزشمند دانست.

بر اساس این گزارش بوستان بزرگ 6 هکتاری تبسم در خیابان شیخ محمدی زیر پل جوادیه واقع شده وامکانات زمین بازی کودکان، زمین فوتبال، زمین بسکتبال، سالن آمفی تئاتر روباز، پارک آموزش ترافیک، پایانه مسافربری، پارکینگ های طبقاتی و روباز، مسیر پیاده­روی (جاده سلامت)، زمین اسکیت، بوستان و آلاچیق برای آن در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب