امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14697 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارسال فراخوان چاپی جشنواره فیلم مدافعان حرم به موسسات فرهنگی و هنری

خبرایران : فراخوان چاپی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم در موسسات فرهنگی و هنری و سینمایی سراسر کشور توزیع شد.
ارسال فراخوان چاپی جشنواره فیلم مدافعان حرم به موسسات فرهنگی و هنری

به گزارش خبرایران از ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، فیلمسازان جهت شرکت در جشنواره فیلم مدافعان حرم در دو بخش فیلم مستند و کلیپ و نماهنگ تا 31 فروردین ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ محورها و موضوعات این جشنواره شامل: ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت، نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت است.

گفتنی است؛ داوطلبان جهت ثبت نام و ارسال آثار به سایت  www.modafeanfilmfest.ir  مراجعه و با شماره هاي 88821046 و 42082121 تماس حاصل نمايند.

نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سالجاری در دو بخش مستند و نماهنگ برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب